محمد خزاعی و مسئولیت اصلاح مدیریت سینمای ایران

به گزارش دَبی بلاگ، محمد خزاعی در حالی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اسم رئیس سازمان سینمایی منصوب شد که سینمای ایران احتیاج مبرم و فوری به اصلاح ساختاری دارد.

محمد خزاعی و مسئولیت اصلاح مدیریت سینمای ایران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز چهارشنبه 7 مهر در حکمی، محمد خزاعی را به اسم معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی، بصری منصوب کرد.

خزاعی در حالی مسئولیت سینمای ایران را عهده دار شده است که این عرصه یکی از شکننده ترین دوران خود را به سر می برد؛ غلبه فیلم های سخیف و بی هویت و سالن های خالی از تماشاگر و رو به تعطیلی از بارزترین ویژگی های امروز سینمای ایران است؛ هر چند که دولت حسن روحانی و شیوع ویروس کرونا از مهم ترین عوامل نزول و ورشکستگی محتوایی و مالی سینمای ایران محسوب می شوند. در این شرایط سینمای ایران احتیاج مبرم و فوری به اصلاح ساختار مدیریتی به وسیله توزیع عادلانه امکانات و سرمایه، تغییر مدیران سینمایی منفعل و فاقد عملکرد مفید، توقف جشنواره های بی خاصیت و احیای جشنواره های راهبردی و مهم، ایستادگی درمقابل فیلمسازان ضدملی و پرورش استعداد های انقلابی و جوان است که خزاعی باید به مرحله اجرا برساند.

لازم به ذکر است، محمد خزاعی متولد سال 1355 است. وی دبیری چندین دوره جشنواره فیلم مقاومت و دوره سی ام جشنواره فیلم فجر را عهده دار بوده است. خزاعی بعلاوه تهیه کنندگی فیلم ضدفتنه قلاده های طلا و فیلم استراتژیک به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و... را انجام داده است. خزاعی بعلاوه فارغ التحصیل رشته هنر های تجسمی و دارای نشان درجه یک هنری و عضو کمیسیون هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20795

به "محمد خزاعی و مسئولیت اصلاح مدیریت سینمای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد خزاعی و مسئولیت اصلاح مدیریت سینمای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید