نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در کنار خلیج فارس گشایش یافت

به گزارش دَبی بلاگ، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه این آئین به خبرنگاران گفت: در همه جای کشور ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه صنایع دستی وجود دارد که باید حمایت لازم برای توسعه این بخش به خوبی صورت گیرد.

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در کنار خلیج فارس گشایش یافت

معصومه ابتکار توضیح داد: بایستی بر اساس ظرفیت های موجود در هر منطقه و با توجه به صنایع بومی آن زمینه تقویت فعالان این حوزه فراهم گردد و بازارچه هایی برای فروش محصولات تولیدی این بخش ایجاد گردد.

وی با بیان اینکه بازارچه های صنایع دستی به عنوان یکی از ظرفیت های مهم برای جذب گردشگر نیز محسوب می شوند، اضافه نمود: فعالان صنایع دستی باید حمایت شوند تا هم شاهد توسعه اشتغال و هم احیای این صنایع بومی باشیم.

فرماندار شهرستان دیر نیز در حاشیه این آئین در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: شهرستان دیر ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد.

کریم علی حسنی گفت: اشتغال یکی از دغدغه های مهم دولت و مردم است که می گردد با ایجاد چنین نمایشگاهایی زمینه اشتغال مردم را فراهم کرد.

فرماندار دیر گفت: این نمایشگاه با همکاری امور بانوان فرمانداری، صنایع دستی و میراث فرهنگی با 20 غرفه تا انتها 22 بهمن ادامه دارد.

در حاشیه این برنامه آواهای بومی محلی و عشایری با حضور عشایر روستای چاه قد نواخته شد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 241

به "نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در کنار خلیج فارس گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در کنار خلیج فارس گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید