مربی استقلال خوزستان: بازی حیاتی با پیکان داریم، آل نعمه به تمرینات برنگشته است

به گزارش دَبی بلاگ، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فردا یک بازی سخت، بزرگ و حیاتی با تیم پیکان داریم.

مربی استقلال خوزستان: بازی حیاتی با پیکان داریم، آل نعمه به تمرینات برنگشته است

به گزارش خبرنگاران، کریم قنبری در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: جا دارد از آقایان یزدی و بوستانی که پیش از این راهنمایی تیم را بر عهده داشتند، تشکر ویژه داشته باشم. همچنین از مسئولان گروه ملی و باشگاه بابت زحماتشان قدردانی می کنم. آن ها کوشش می نمایند که شرایط مطلوبی برای تیم فراهم گردد ولی باز هم می گویم احتیاج به یک کار گروهی و ویژه و حمایت بیشتر داریم.

وی بیان نمود: خوشبختانه پس از هفته ها، هفته گذشته برابر سپیدرود به رجحان رسیدیم که جا دارد از بازیکنانم که با تمام وجود زحمت کشیدند، قدردانی کنم. ما از ابتدای نیم فصل دوم روند بسیار خوبی داشتیم اما متأسفانه به نتیجه منجر نمی شد، البته خلق موقعیت زیادی داشتیم. خوشبختانه در بازی با سپیدرود موقعیت های زیادی داشتیم که البته تنها به دو گل رسیدیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فردا یک بازی سخت، بزرگ و حیاتی با تیم پیکان داریم و از طرفداران خوب خوزستانی می خواهم که فردا به استادیوم بیایند تا ضمن تماشای یک فوتبال خوب و شناور خوزستانی از بازیکنان ما، از تیم نیز حمایت نمایند. برای بازی فردا مظاهری محروم و درویشی مصدوم است. امیدوارم با سایر نفرات مان بازی خوب و قابل قبولی را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در این مدت چقدر حمایت مسئولان خوزستان را داشته اید؟ عنوان نمود: مسئولان کوشش خود را می نمایند و به نسبت قبل روز به روز بهتر می شویم اما اگر می خواهیم تیم در لیگ بماند، باید از بازیکنان حمایت بیشتری صورت بگیرد. من از روند تیم راضی ام و اگر حمایت قابل توجهی صورت بگیرد، در آینده می توانیم بازی های بهتری را هم ببینیم.

قنبری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران که آیا احمد آل نعمه در تمرینات حاضر شده است یا همچنان تنها تمرین می نماید؟ گفت: خیر، آل نعمه هنوز به تمرینات برنگشته است و خودش تمرین می نماید.

وی در ادامه اعلام کرد: زمانی که به استقلال خوزستان آمدم، بازیکنان و شرایط را ارزیابی کردم و به نظرم این سرزمین مانند خاکش که دارای سرمایه های گرانبهایی است، تیم استقلال خوزستان آن نیز جوانان خوبی دارد. اگرچه بازیکنان استقلال خوزستان تجربه لازم را ندارند اما در شش بازی که در کنار تیم هستم، هم جوانان و هم بازیکنان با تجربه تیم از جان مایه می گذارند. در بازی گذشته نیز داودی زمانی که وارد بازی شد، کارهای بزرگی انجام داد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی از تیم پیکان گفت: پیکان تیم قابل احترامی است و در نیم فصل نیز کادر فنی آن تغییر کرد و آقای فرکی که مربی قابل احترامی برای جامعه ورزش است در رأس کادر فنی آن نهاده شد. شناخت لازم را از تیم پیکان داریم. برای پیکان سرمایه گذاری عظیمی شده و به دنبال نتیجه گیری است. ما به آن ها احترام می گذاریم اما تمام کوششمان این است که فردا با دست پر از زمین خارج شویم.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 472

به "مربی استقلال خوزستان: بازی حیاتی با پیکان داریم، آل نعمه به تمرینات برنگشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی استقلال خوزستان: بازی حیاتی با پیکان داریم، آل نعمه به تمرینات برنگشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید