تارتار: داستان تبعیض در فوتبال ما ادامه دارد

به گزارش دَبی بلاگ، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم اعتقاد دارد بازی با استقلال در استادیوم آزادی آن هم بعد از باخت این تیم مقابل تراکتورسازی آسان نیست. تارتار درباره بازی هفته نوزدهم مقابل استقلال که چهارشنبه برگزار می گردد، می گوید: بازی با استقلال در آزادی با توجه به شکست هفته قبل این تیم آسان نیست. این تیم می آید که ما را ببرد تا به کورس برگردد. با توجه به برد شیرینی که هفته گذشته به دست آوردیم از لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر می بریم و استرسی نداریم. ضمن احترام به استقلال و هوادارانش واقعاً برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم. در جدول رده بندی شش تساوی در آمار بازی های ما ثبت شده که نشان می دهد تیم ما همواره برای پیروزی به میدان می رود و هر وقت که اشتباه کردیم شکست خوردیم.

تارتار: داستان تبعیض در فوتبال ما ادامه دارد

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص محروم و مصدومان تیمش برای این بازی ادامه می دهد: نمی دانم سازمان لیگ چطور برنامه ریزی نموده که ما برای هشت روز باید سه بازی انجام دهیم. ما بازی عقب افتاده نداریم اما استقلال یک بازی عقب افتاده دارد. اگر استقلال بازی عقب افتاده دارد چرا باید پنج روز استراحت کند ما چهار روز؟ در حالی برابر نساجی بازی کردیم که آنها هم شش روز استراحت نموده بودند. ما به دلیل فشردگی مسابقات بازیکنان آسیب دیده داریم و اگر این بازی جابه جا می شد، می رسیدند. تا کی باید این بی عدالتی را ببینیم؟ باید این وضع و تبعیض ها جمع شوند. نباید طوری برنامه ریزی گردد که تیم های بزرگ سود برده و در حق تیم های کم نام و نشان ظلم گردد. فشردگی مسابقات باعث مصدومیت چند بازیکن مان شده که ما از سازمان لیگ به خاطر این موضوع گلایه داریم. امیدوارم یک روز به جایی برسیم که همه تیم ها به یک چشم دیده شوند.

مهدی تارتار در ادامه گلایه هایش به مساله مجوز بازی پاتوسی اشاره می نماید و می گوید: کاری به استقلال ندارم اما همه دیدند که بازیکن خارجی آنها برای انجام بازی مشکل دارد و هنوز ITC او نرسیده اما گویا قرار است برابر تیم ما بازی کند. امیدوارم قوانین در فوتبال ما درست اجرا گردد. تنها کاری که باید فدراسیون فوتبال انجام دهد آوردن سیستم VAR است چون در حق یکسری از تیم ها و مربیان اجحاف می گردد. آمار نشان داده که تیم های بزرگ منفعت برده و در حق تیم های ضعیف اجحاف شده.

تارتار در واکنش به اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پدیده شهر خودرو هم از برنامه ریزی سازمان لیگ گلایه نموده، شرح می دهد: همان طور که گفتم استقلال بازی عقب افتاده دارد و فاصله آن تیم باید برای برگزاری بازی ها کم باشد ما گناهی ننموده ایم و دیدارهای مان را سر وقت برگزار نموده ایم. در دو بازی گذشته هر چهار روز بازی داشته ایم در صورتی که استقلال پنج روز استراحت نموده. ما هنوز نباخته ایم و این قدر از تیمم راضی هستم و می دانم که بازیکنان باکیفیتی داریم که با تمام وجود بازی خواهند کرد. این داستان تبعیض باید تمام گردد. باید در فوتبال ما بساط بی عدالتی جمع گردد. اگر می خواهیم شب راحت سرمان را بگذاریم باید رابطه ها در فوتبال ما به خاتمه برسد. رسانه ها هم باید به این مطلب بپردازند. در کشور ما همه یا پرسپولیسی هستند یا استقلالی. خود من هم یک روز در پرسپولیس بازی می کردم اما اکنون سرمربی پارس جنوبی هستم و باید از حق خودمان دفاع کنیم. باید یاری کنیم که همه به یک چشم دیده شوند.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره تیم استقلال هم می گوید: استقلال بازیکنان خوبی جذب نموده. کادر فنی استقلال از سال قبل حفظ شده و ما تفکرات شفر را خوب می دانیم. استقلالی ها دنبال اشتباهات حریف هستند و خوب پرس می نمایند. آنها وقتی توپ را از دست می دهند بهتر عمل می نمایند و منتظر اشتباهات حریف هستند. امیدوارم بازی هدفمند و خوبی را اجرا نموده تا با دست پر از استادیوم آزادی خارج شویم. لازم نبود بازی ساعت 18:30 برگزار شده و می توانستند ساعت 15 برگزار نمایند. با این حال مسئله ای نداریم و می دانیم این ساعت برای هر دو تیم است.

230+230-9

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 343

به "تارتار: داستان تبعیض در فوتبال ما ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: داستان تبعیض در فوتبال ما ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید