امیرحسین فتحی: صحبت های آذری برای ضربه زدن به استقلال و روحیه طرفداران است و بی جواب نمی ماند

به گزارش دَبی بلاگ، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است که اظهارات سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برای ضربه زدن به آبی پوشان است.

امیرحسین فتحی: صحبت های آذری برای ضربه زدن به استقلال و روحیه طرفداران است و بی جواب نمی ماند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرحسین فتحی درباره دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات که از ساعت 19 امروز (سه شنبه) برگزار می گردد، گفت: پس از شکست غیرمنتظره مقابل الدحیل، بازی خیلی خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان ارائه کردیم و ان شاءالله امروز بازی بسیار خوبی انجام می گردد. تیم از لحاظ روحی و فیزیکی بسیار آماده است و بچه ها آماده ارائه بازی خوب هستند. امیدوارم آنها نمایش خوبی داشته باشند و نتیجه خوبی کسب نمایند تا اولین سه امتیاز خود را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم.

وی در واکنش به اظهارات سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که گفته بود اگر چک باشگاه استقلال پاس نگردد، حکم بازداشت امیرحسین فتحی را می گیرد، توضیح داد: فقط می توانم بگویم متأسفم. این رفتارها غیرورزشی است. این اولین باری نیست که آذری دست به چنین کاری می زند و شب مسابقه یا روز بازی، اخبار کذبی مطرح می نماید. من نه صادرنماینده چک هستم و نه امضانماینده آن. این چک برای اسپانسر باشگاه است و در تاریخ مقرر پاس می گردد.

این کارها تنها برای ضربه زدن به تیم استقلال و روحیه طرفداران است و بی جواب نمی ماند.، مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن بیان این جمله گفت: این چک 900 میلیون تومانی بوده که 600 میلیون پاس شده و قرار است 300 میلیون تومانِ آن نیز فردا پاس گردد. این حرکات که در شب بازی انجام می گردد، مخصوص آذری است و قطعاً اولین و آخرین باری نیست که او چنین کاری انجام می دهد.

فتحی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه ذوب آهن می تواند حکم بازداشت او را بگیرد یا خیر، اعلام نمود: از لحاظ قانونی نمی توانند چنین کاری انجام دهند. این شیوه کار آذری است که قبل از بازی ها انجام می گردد و برای بار بعدی هم تکرار خواهد شد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 533

به "امیرحسین فتحی: صحبت های آذری برای ضربه زدن به استقلال و روحیه طرفداران است و بی جواب نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین فتحی: صحبت های آذری برای ضربه زدن به استقلال و روحیه طرفداران است و بی جواب نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید