3 رویداد جهانی و آسیایی پیش روی روئینگ برای رسیدن به المپیک توکیو

به گزارش دَبی بلاگ، ملی پوشان روئینگ کشورمان در حالی خود را برای کسب سهمیه المپیک توکیو آماده می نمایند که 3 رویداد را پیش رو دارند.

3 رویداد جهانی و آسیایی پیش روی روئینگ برای رسیدن به المپیک توکیو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ملی پوشان روئینگ کشورمان در حالی خود را برای کسب سهمیه المپیک توکیو آماده می نمایند که 3 رویداد را پیش رو دارند.

اولین مرحله توزیع سهمیه المپیک اوایل شهریور ماه در مسابقات جهانی اتریش است. طی ادوار و سال های گذشته معمولا روئینگ سواران در مسابقات جهانی شرکت نمی کردند اما با توجه به اینکه این مسابقات اولین فرصت کسب سهمیه است، اگر تیم ها در ارنج ها و رکوردها شرایط خوبی داشته باشد، تیم روئینگ با نفرات محدود در این مسابقات حضور پیدا می نماید.

در ضمن طبق قوانین فدراسیون جهانی برای اینکه تیم ها بتوانند در مسابقات کسب سهمیه قاره ای شرکت نمایند حتما باید در مسابقات جهانی شرکت نمایند حتی اگر این حضور با حداقل نفرات باشد.

مسابقات قهرمانی آسیا که از اول تا 5 آبان ماه در کره جنوبی برگزار می گردد اگر چه دارای سهمیه المپیک نیست اما فرصت خوبی است تا کادر فنی قایقرانان خود را محک بزنند.

دومین مرحله بعدی توزیع سهمیه المپیک 2020 در بخش آسیا و اقیانوسیه اردیبهشت سال 99 خواهد بود که محل آن هنوز تعیین نیست. یک مرحله توزیع سهمیه نیز خرداد ماه سال 99 و در اولین مرحله کاپ جهانی خواهد بود.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1173

به "3 رویداد جهانی و آسیایی پیش روی روئینگ برای رسیدن به المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 رویداد جهانی و آسیایی پیش روی روئینگ برای رسیدن به المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید