10 مرکز خرید در آنتالیا

به گزارش دَبی بلاگ، 1. مرکز خرید میگروس آنتالیا

مراکز خرید میگروس در ترکیه به صورت زنجیره ای هستند. مرکز خرید میگروس آنتالیا کمتر از 20 سال پیش در سال 2001 افتتاح شد. مراکز خرید میگروس از نظر تنوع محصولات عرضه شده بسیار کامل هستند. از اقلام خوراکی تا پوشاک و وسایل برقی و حتی کتاب و لوازم تحریر را می توانید در این فروشگاه ها پیدا کنید. در مرکز خرید میگروس برندهای معتبر بین المللی پوشاک و اکسسوری فروشگاه دارند. این مرکز خرید در سه طبقه 113 فروشگاه دارد. در مرکز خرید میگروس می توانید از فروشگاه های وایز، منگو، زارا، لاگوست، سواچ و پاندورا خرید های خوبی داشته باشید. مرکز خرید میگروس بخش های مختلفی دارد مثل: رستوران، فودکورت، هایپرمارکت، سینما ماکسیموم، زمین بازی وشهربازی. این فروشگاه را در ترکیه به نام 5 ام یا میگروس 5 نیز می شناسند.

10 مرکز خرید در آنتالیا

2. مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی در سال 2011 افتتاح شد. این مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیاست. فروشگاه های تراسیتی در 4 طبقه در خدمت مشتریان خود هستند. فودکورت مرکز خرید تراسیتی در طبقه آخر است. اگر با قصد خرید پوشاک به تراسیتی رفته اید با دو طبقه مخصوص فروش پوشاک روبرو می شوید. طبقه دیگر مرکز خرید تراسیتی مختص فروش لوازم خانگی است.

3. مرکز خرید مارک آنتالیا

سال 2013 در محله Şarampol مرکز خرید مارک آنتالیا افتتاح شد. معماری این مرکز خرید مدرن است. در مرکز خرید آنتالیا تقریبا 150 برند معتبر فروشگاه دارند. این مرکز خرید قسمت های مختلفی دارد: پوشاک، سرگرمی،فودکورت،مرکز فروش محصولات الکترونیک و سینما. اگر علاقه مند به دیدن فیلم های روز جهان هستید حتما سری به سینما مرکز خرید آنتالیا بزنید.

4. مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک پارک در منطقه کِپِز واقع است. این مرکز خرید را مهمترین مرکز فرهنگی -گردشگری آنتالیا می دانند. اوزدیلک پارک در سال 2009 افتتاح شده است. این مرکز خرید بخاطر قرار دریافت در مرک شهر آنتالیا دسترسی آسانی دارد.

در مرکز خرید اوزدیلک پارک می توانید از فروشگاه های برند جهان خرید کنید. یکی از پرطرفدارترین بخش های این مرکز خرید بخش تفریح و بازی آن است. بخش های دیگر مرکز خرید اوزدیلک پارک: رستوران، کافه، زمین بازی بچه ها، بخش سرگرمی خانوادگی و اجتماعی. مرکز خرید اودیلک پارک گواهینامه iso 9000 دریافت نموده است. عرضه خدمات به مشتریان از نظر قیمت و کیفیت کنترل می گردد.

5. مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیا در قسمت شرقی آنتالیاست. این مرکز خرید در سال 2004 افتتاح شده است. مرکز خرید دیپو 90 فروشگاه دارد که بیشتر آن ها به برندهای خاص جهان و ترکیه اختصاص دارد. بخش های دیگر مرک خرید دیپو آنتالیا: رستوران، کافه، 5 سالن سینما، پارک بازی، کارتینگ است. اگر می خواهید در رستوران های مک دونالد و کینگ برگر غذا بخورید می توانید به مرکز خرید دیپو آنتالیا بروید.

6. مرکز خرید شی مال آنتالیا

در منطقه لارا مرکز خرید معروفی وجود دارد که نام آن شی مال آنتالیاست. این مرکز خرید در سال 2008 افتتاح شد. در مرکز خرید شی مال برندهای پوشاک و اکسسوری معتبر جهان و ترکیه حضور دارند. اگر بچه ها همراه شما هستند، در این مرکز خرید، مرکز تفریحی ژوکرلند از بخش های مهم آن است. در مرکز خرید شی مال نمایشگاه های هنری نیز برگزار می گردد. رفتن به کتابفروشی D&R پیشنهاد خوب دیگر در این مرکز خرید است.

7. مرکز خرید مال آف آنتالیا

نام دیگر مرکز خرید مال آف آنتالیا، آنتالیا مال است. این مرکز خرید به فرودگاه نزدیک است. مال آف آنتالیا با 130 فرشگاه بزرگترین مرکز خرید در حوزه مدیترانه است. سال 2016 این مرکز خرید افتتاح شده است. رستوران، تئاتر و سینما از بخش های مهم مال آف آنتالیاست. این مرکز خرید برای تفریحات خانوادگی پیشنهاد مناسبی است.

8. مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم

در سال 2008 مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم در منطقه آسکالارا آنتالیا افتتاح شد. خوب است بدانید ساعات شلوغی این مرکز خرید از بعدازظهر تا ساعت 11 شب است. اگر می خواهید از برندهای معتبر خرید داشته باشید مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم شما را به هدف تان خواهد رساند.

9. مرکز خرید آکاپارک آنتالیا

مرکز خرید آکاپارک از شلوغ ترین مرکز خریدهای آنتالیاست. این مرکز خرید در سال 2006 و در منطقه مرادپاشا افتتاح شده است. تنوع برندهای پوشاک و اکسسوری در مرکز خرید آکاپارک زیاد است.

10. مرکز خرید تانساش آنتالیا

در ساحل کینالی آنتالیا مرکز خریدی در محله تانساش قرار گرفته است. نام این مرکز خرید تانساش است. علت شهرت تانساش برای خرید مواد غذایی و اقلام خوراکی است. این مرکز خرید دوطبقه است. در طبقه اول مواد غذایی، شیرینی های محلی و خارجی است. در طبقه دوم پوشاک، لوازم الکتریکی و صنایع دستی به فروش می رسد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دالاهو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3265

به "10 مرکز خرید در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مرکز خرید در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید