یوونتوس در آخرین دقیقه حذف شد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران : بانوی پیر در آخرین دقیقه جدال با نیمه آبی شهر رم، شانس حضور در فینال جام حذفی ایتالیا را از دست داد و حذف شد.

یوونتوس در آخرین دقیقه حذف شد

به گزارش خبرنگاران ، با انجام بازی برگشت تیم های یوونتوس و لاتزیو در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های ایتالیا، یکی از دو پای فینال این رقابت ها معین شد.

صدرنشین رقابت های سری A و مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها که در بازی رفت در خانه با تساوی یک بر یک مقابل لاتزیو متوقف شده بود، این بار درخانه آبی پوشان شهر رم تن به شکست 2 بر یک داد تا در مجموع 3 بر 2 شکست خورده و حذف گردد.

آلوارو گونزالس در دقیقه 53 این دیدار لاتزیو را پیش انداخت اما آرتورو ویدال در دومین دقیقه وقت های تلف شده کار را برای یوونتوس به تساوی کشاند. در حالی که همه انتظار کشیده شدن بازی به وقت های اضافی را داشتند سرجیو فلوکاری شوک بزرگی به پیکر بیانکونری وارد و دروازه این تیم را برای دومین بار باز کرد.

به این ترتیب لاتزیو راهی فینال کوپا ایتالیا شد، جایی که حریفش یکی از دو تیم اینتر یا رم خواهد بود. دیدار برگشت این دو تیم 17 آوریل در استادیوم جوزپه مه آتزا شهر میلان برگزار می گردد. دیدار رفت رم و اینتر در استادیوم المپیک شهر رم به فزونی 2 بر یک شاگردان زدنک زمان انجامیده بود.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2331

به "یوونتوس در آخرین دقیقه حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس در آخرین دقیقه حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید