کسب رتبه نخست سمنان در اسکان مسافران نوروزی در هتل&shyها

به گزارش دَبی بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع ­دستی و گردشگری استان سمنان گفت: این استان پیروز به کسب رتبه نخست در بین استان­های کشور در زمینه اسکان مسافران نوروزی در هتل ها شد.

کسب رتبه نخست سمنان در اسکان مسافران نوروزی در هتل&shyها

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، مهدی جمال اضافه کرد: به رغم کاهش اسکان مسافران در هتل­های کشور در نوروز سال جاری و در مقایسه با نوروز سال گذشته، هتل­های استان سمنان بیشترین میزان اسکان مسافران را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به خود اختصاص دادند.

وی از افزایش 37 درصدی اسکان مسافران در هتل­های استان سمنان در نوروز سال جاری و در مقایسه با سال گذشته اطلاع داد و اضافه کرد: اقامت مسافران در این استان در ایام نوروز سال جاری از یک شب به چهار شب افزایش یافت.

جمال، دلیل افزایش اقامت مسافران در این استان را برنامه ریزی های متنوع و متفاوت، همراهی و همدلی مسئولان و تبلیغات نوین، متفاوت و تاثیرگذار در حوزه های مختلف از جمله کیو آرکد اطلاعات گردشگری استان، محورهای گردشگری، جاذبه های برتر هر شهرستان و .... عنوان نمود.

وی گفت: استفاده از تور لیدرهای چند زبانه، بهره گیری از اپ شهرستان من که حاوی اطلاعات گردشگری استان است، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات محیطی و ... زمینه افزایش بازدید و اقامت مسافران در این استان را فراهم کرد.

15 هتل، پنج مهمانپذیر، 2 هتل آپارتمان و یک متل در استان سمنان فعالیت داشته و ظرفیت پذیرش یک هزار و 359 نفر را به صورت روزانه دارند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 742

به "کسب رتبه نخست سمنان در اسکان مسافران نوروزی در هتل&shyها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه نخست سمنان در اسکان مسافران نوروزی در هتل&shyها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید