کریمی: ملاقات ایران و لهستان همواره حساس و سخت است

به گزارش دَبی بلاگ، پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: همواره ملاقات های ایران و لهستان حساسیت خاصی داشته است و بازی برابر این تیم قطعا آسان نخواهد بود.

کریمی: ملاقات ایران و لهستان همواره حساس و سخت است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جواد کریمی پس از تمرین تیم ملی والیبال ایران یک روز پیش از مسابقه با لهستان در هفته نخست لیگ ملت ها 2023 اظهار کرد: تقابل با ژاپن سخت بود و معمولا اولین بازی در تورنمنت ها سخت است. نتوانستیم آن نمایشی که می خواستیم را ارائه دهیم و متاسفانه شکست خوردیم. امروز تمرین خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. دستورات مورد نظر کادر فنی برای بازی با لهستان را اجرا کردیم. همه چیز خوب بوده و تمرینی عالی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: برای اینکه در مسابقه فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، آماده هستیم. امیدوارم عملکرد بازیکنان همراه با برد باشد تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران در خاتمه اضافه کرد:همواره مسابقات ایران و لهستان حساسیت خاصی داشته است. لهستان در هفته اول تغییراتی داشته و بازی برابر این تیم قطعا آسان نخواهد بود. ایران هم در کادر فنی دو مربی از لهستان دارد که می توانند در زمینه بررسی یاری نمایند. کوشش می کنیم که ملاقات با لهستان یک بازی بسیار خوب و همراه با برد برای ایران باشد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 12:30 دقیقه فردا (پنج شنبه 18 خرداد) در دومین مسابقه خود در هفته نخست لیگ ملت ها به مصاف لهستان می رود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1402 بروزرسانی: 20 خرداد 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30400

به "کریمی: ملاقات ایران و لهستان همواره حساس و سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: ملاقات ایران و لهستان همواره حساس و سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید