هیچ نامه ای برای دریافت میزبانی جام ملت های آسیا از والیبال ایران نداده اند

به گزارش دَبی بلاگ، محمود افشاردوست در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص شایعات اخیر مبنی بر دریافت میزبانی جام ملت های والیبال آسیا از ایران خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در این باره صحبت کنیم باید عنوان کنم که تا این لحظه هیچ نامه رسمی از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا به ایران نرسیده است و هیچ صحبتی جنبه رسمی ندارد.

هیچ نامه ای برای دریافت میزبانی جام ملت های آسیا از والیبال ایران نداده اند

وی افزود: میزبانی جام ملت های آسیا بر عهده AVC است و این کنفدراسیون آسیا است که تصمیم گیری می کند. هفته آینده آقای داورزنی به تایلند می رود تا از نزدیک با مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا در این باره رایزنی کند.

دبیر فدراسیون والیبال درباره اینکه تلاش های داخلی برای حل این مشکل به چه سرانجامی رسیده است، گفت: این کار یک روز یا دو روز به نتیجه نمی رسد. رئیس فدراسیون با وزیر ورزش مذاکرات لازم را انجام داده و در حال پیگیری هستند تا از طریق هیات دولت مشکل برطرف شود اما این کار نیاز به زمان دارد.

افشاردوست همچنین مطرح کرد: با فدراسیون جهانی والیبال هم این اواخر صحبت خاصی صورت نگرفته است. همه صحبت های آنها درباره ورود خانم به سالن بوده که در این باره نیز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

وی در خصوص احتمال خروج ایران از لیگ جهانی گفت: وقتی همه می دانند که این موضوع ورزشی نبوده و کاملا سیاسی است و در خاتمه اجلاس هم برای این تصمیم دست می زنند مشخص است که می خواهند به والیبال ایران لطمه بزنند. بنابراین هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. با این حال ما باید اول در داخل کشور به یک موضع محکم برسیم و آن را در فدراسیون جهانی مطرح کنیم.

دبیر فدراسیون والیبال تاکید کرد: ما به دنبال حفظ ارزش های خود هستیم و اگر والیبال ایران به اینجا رسیده است با کمک همه دستگاه ها اجرا شده و برای حفظ این جایگاه نیاز به حمایت دولت و همه دستگاه ها است تا بتوانیم با قدرت مقابل فشارهای سیاسی علیه والیبال ایران بایستیم.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2856

به "هیچ نامه ای برای دریافت میزبانی جام ملت های آسیا از والیبال ایران نداده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ نامه ای برای دریافت میزبانی جام ملت های آسیا از والیبال ایران نداده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید