همکاری مشاور حاکم امارات با تیم رابرت مولر

به گزارش دَبی بلاگ، نیویورک تایمز گزارش داد، مشاور رهبر دوفاکتوی امارات در حال همکاری با بازرسان آمریکایی است و هفته گذشته در بخشی از تحقیقات شورای ویژه تحقیقات رابرت مولر مقابل هیات منصفه شهادت داد.

همکاری مشاور حاکم امارات با تیم رابرت مولر

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه هیل، جورج نادر، تاجر لبنانی - آمریکایی که مشاور محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی است، با تیم رابرت مولر همکاری می نماید زیرا بازرسان این مساله را آنالیز می نمایند که آیا نادر از امارات با هدف کوشش برای نفوذ بر سیاست های دونالد ترامپ پول انتقال داده است یا خیر.

نیویورک تایمز گزارش داد، تیم شورای ویژه روی نشست ژانویه 2017 در سیشل متمرکز هستند که جورج نادر هم در آن حضور داشت. همچنین یک سرمایه گذار روس که با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه مرتبط است و اریک پرینس، بنیانگذار بلک واتر که حین دوره انتقالی مشاور ترامپ بود، در آن جلسه حضور داشتند.

طبق گزارش نیویورک تایمز، مشاور ولیعهد ابوظبی 17 ژانویه وارد فرودگاه بین المللی دالس واشنگتن شد تا از آنجا به فلوریدا برود و در مراسم انتها اولین سال ریاست جمهوری ترامپ در عمارت مارالاگو شرکت کند اما بازرسان اف بی آی او را بازداشت کردند و برای دو ساعت مورد بازپرسی نهاده شد و تمام وسایل الکترونیکی او گرفته شد. براساس این گزارش، از آن پس تیم مولر چندین بار از او درباره جلساتش با جارد کوشنر، استیون بنن و سایر مقام ها بازپرسی نموده است.

گزارش ها درباره همکاری نادر در حالی مطرح می گردد که رابرت مولر می گوید در حال گسترش دایره تحقیقاتش به سمت معاملات اقتصادی گذشته ترامپ است. تاکنون چهار تن از مشاوران سابق کمپین ترامپ پس از تحقیقات مولر محکوم شده یا اقرار به گناه نموده اند. مولر همچنین ماه گذشته اتهاماتی را علیه 13 تبعه روس و سه نهاد روسیه به دلیل مداخله ادعایی در انتخابات 2016 عنوان کرد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2359

به "همکاری مشاور حاکم امارات با تیم رابرت مولر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری مشاور حاکم امارات با تیم رابرت مولر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید