نیکخواه بهرامی: بازی مرگ و زندگی در پیش داریم

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، صمد نیکخواه بهرامی با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال متاسفانه جام جهانی را بد آغاز کرد، گفت: البته تلاشمان این است که این تورنمنت را خوب به خاتمه برسانیم و خدا را شکر که توانستیم دیدار امروز با آنگولا را با برد تمام کنیم.

نیکخواه بهرامی: بازی مرگ و زندگی در پیش داریم

وی ادامه داد: خوشبختانه هنوز هم برای کسب سهمیه المپیک شانس داریم بخصوص با بردی که امروز مقابل آنگولا بدست آوردیم. البته که دیدار روز یکشنبه ما مقابل فیلیپین خیلی مشخص نماینده خواهد بود. در واقع یک بازی مرگ و زندگی در پیش داریم. همه چیز در دستان ما است. اگر چه شرایط چین هم مشخص نماینده است.

این ملی پوش بسکتبال توضیح داد: چینی ها دو بازی دارند که اگر آنها را با برد تمام نمایند قاعدتا دیگر ما شانسی برای کسب سهمیه از جام جهانی نداریم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه آنگولا حریفی با قدرت فیزیکی بالا برای ایران بود یادآور شد: در المپیک 2008 پکن از این تیم شناخت زیادی گرفته بودیم، می دانستیم که بازیکنانی قوی دارد و واقعا مقابله با آنها و کسب نتیجه کار راحتی نیست.

نیکخواه بهرامی تاکید نمود: اینجا جام جهانی است. همه تیمها با آمادگی کامل حضور دارند. به هم تیمی هایم بابت برد امروز تبریک می گویم. بعد از 3 بازی تازه از نیمه دوم دیدار امروز راه افتادیم و امیدوارم بتوانیم این حرکت را ادامه دهیم.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2620

به "نیکخواه بهرامی: بازی مرگ و زندگی در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکخواه بهرامی: بازی مرگ و زندگی در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید