میراث فرهنگی ایلام آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: نمایشگاه های صنایع دستی در ورودی های شهرها برپا خواهد شد.

میراث فرهنگی ایلام آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز دوشنبه 23 مهر 97 با اعلام این خبر اضافه کرد: این اداره کل با نصب کیوسک های اطلاع رسانی در ورودی ایلام و دیگر شهرستان ها با توزیع اقلام تبلیغاتی شامل کتابچه و بروشور راهنمای گردشگری و نقشه راهنمای گردشگری و همچنین اقلام فرهنگی آماده استقبال از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی است.

او عنوان نمود: مجموعه های مختلف در سطح شهرستان مهران به منظور اسکان زائران در مهمانسراها، کمپ های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز آماده شده است.

شنبه زاده به دیگر اقدامات این اداره کل، احداث پایگاه های بین راهی و مزین کردن ورودی های استان از جمله ورودی های قلاجه، شباب ، فرودگاه ، صالح آباد (سه راهی جندالله) و مهران از طریق نصب بنر، بیلبورد و پلاکاردهای خوش آمدگویی به زائران است اشاره نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام ادامه داد: این اداره کل اقدام به برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ایلام و دیگر شهرستانها در مورد معرفی محصولات صنایع دستی استان به زائران اربعین با همکاری بخش خصوصی برای فروش و کسب درآمد صنعتگران نموده است.

شنبه زاده گفت: برای معرفی و آشنایی زائران با سوغات محلی استان ایلام در راستاهای تردد زائران، این اداره کل اقدام یه برپایی 24 سیاه چادر با پخت غذاها و شیرینی های سنتی برای پذیرایی، استراحت و اسکان از زائران اربعین نموده است.

او همچنین از نظارت مشترک اداره کل میراث فرهنگی، اداره بهداشت ، اماکن ، تعزیرات و... از واحدهای اقامتی و رستوران های بین راهی برای رفاه حال زائران اربعین اطلاع داد.

شنبه زاده تاکید نمود: هر هفته یک بار جلسه ای در اداره کل در راستای خدمات به زائرین اربعین حسینی تشکیل و درخصوص آنالیز ظرفیت راستا اربعین حسینی که مهم ترین شاخصه استان است اقدامات لازم صورت می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام بیان نمود: این اداره کل همانند سال های گذشته در راه ارائه خدمات به زوار امام حسین(ع) از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2506

به "میراث فرهنگی ایلام آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث فرهنگی ایلام آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید