ملی پوشان پارااسنوبرد ایران بر سکوهای قهرمانی ایستادند

به گزارش دَبی بلاگ، رقابت های بین المللی پارا اسنوبرد روز سه شنبه (16 بهمن) در پیست دیزین برگزار گردید و تیم های ایران، پرتغال و آذربایجان اول تا سوم شدند.

ملی پوشان پارااسنوبرد ایران بر سکوهای قهرمانی ایستادند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، رقابت های بین المللی پارااسکی در ماده اسنوبرد در دو مرحله و در پیست دیزین با حضور تیم های پرتغال، جمهوری آذربایجان و ایران با حضور 11 ورزشکار برگزار گردید.

در مرحله نخست این رقابت ها و در بخش بانوان sll2 و ul صدیقه روزبه با زمان 37 ثانیه و 3 صدم ثانیه اول شد، نسیم حسنوند با زمان 37 ثانیه و 60 صدم ثانیه در مکان دوم نهاده شد و مریم رحمانی با زمان 52 ثانیه و 95 صدم ثانیه سوم شد. آسیتاج قاسیموا با زمان 1 دقیقه و 1 ثانیه و 48 صدم ثانیه در رتبه چهارم نهاده شد.

در بخش آقایان و در کلاس sll، حسین سولقانی با زمان 23ثانیه و 68 صدم ثانیه در رتبه نخست نهاده شد، فرهاد الوندی با زمان 47 ثانیه و 7 صدم ثانیه دوم شد و پدرو از پرتغال با زمان 47 ثانیه و 55 صدم ثانیه در صندلی سوم ایستاد.

در کلاس ul، پوریا خلیل تاش با زمان 22 ثانیه و 26 صدم ثانیه اول شد، مهرداد مهدی زاده با زمان 24 ثانیه و 18 صدم ثانیه در مکان دوم ایستاد و حافظ غفاری و محمد محمدپور با زمان 28 ثانیه و 28 صدم ثانیه به صورت مشترک در رتبه سوم نهاده شدند.

در دور دوم مسابقات و در بخش خانم ها در کلاس sll2 وul صدیقه روزبه با زمان 49 ثانیه و 10 صدم ثانیه اول شد، آیتاج قاسیموا با زمان 56 ثانیه و 1 صدم ثانیه در مکان دوم نهاده شد و مریم رحمانی با زمان 1 دقیقه و 21 ثانیه و 81 صدم ثانیه سوم شد.

در بخش آقایان و در کلاس sll2 حسین سولقانی با زمان 25 ثانیه و 54 صدم ثانیه در مکان نخست ایستاد، فرهاد الوندی با زمان 43 ثانیه و 86 صدم ثانیه دوم شد و پدرو از پرتغال با زمان 1 دقیقه و 9 ثانیه و 39 صدم ثانیه سوم شد.

در کلاس ul، پوریا خلیل تاش با زمان 25 ثانیه و 7 صدم ثانیه در مکان نخست نهاده شد، مهرداد مهدی زاده با زمان 27 ثانیه و 37 صدم ثانیه دوم شد و حافظ غفاری با زمان 31 ثانیه و 57 صدم ثانیه در مکان سوم ایستاد.

در انتها این دوره از مسابقات تیم های ایران، پرتغال و جمهوری آذربایجان به ترتیب در مکان های اول تا سوم ایستادند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 258

به "ملی پوشان پارااسنوبرد ایران بر سکوهای قهرمانی ایستادند" امتیاز دهید

1 کاربر به "ملی پوشان پارااسنوبرد ایران بر سکوهای قهرمانی ایستادند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان پارااسنوبرد ایران بر سکوهای قهرمانی ایستادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید