معرفی مرکز تجاری و تفریحی استانبول مال

به گزارش دَبی بلاگ، یکی از جاذبه های مهم و پرطرفدار شهر وسیع و جذاب استانبول، استانبول مال می باشد. استانبول مال، یکی از مدرن ترین مراکز خرید ترکیه محسوب می گردد. شهر استانبول مراکز خرید مجلل و مدرن بسیار متنوعی را در دل خود جای داده است که معرفی تمامی آن ها کاری بس سخت و زمان بر خواهد بود. لذا در این مطلب از میان تمامی این مراکز خرید، به معرفی و آنالیز استانبول مال، این مرکز تجاری و تفریحی خواهیم پرداخت.

معرفی مرکز تجاری و تفریحی استانبول مال

معرفی مرکز خرید استانبول مال (Mall Of Istanbul) به عنوان یکی از مدرن ترین مراکز خرید استانبول در ترکیه

استانبول مال به عنوان یکی از بهترین، مشهورترین و عین حال بزرگ ترین مراکز خرید شهر دوست داشتنی استانبول می باشد سالانه گردشگران و علاقمندان بسیاری را به خود جذب می نماید. این مرکز خرید توانسته با ظاهر شیک و شکیل خود، ذوق بسیاری از افراد را برای بازدید و خرید از آن برانگیزد. همچنین امکانات متنوع و خدماتی که به گردشگران و مشتریان ارائه می دهد، خود عامل انگیزه بسیاری از افراد برای بازدید و گذراندن ساعاتی در این مکان مجلل و لوکس تجاری و تفریحی است. جالب است بدانید با انتخاب استانبول مال برای خرید و تفریح، این امکان برای شما فراهم می شود تا در فضایی به وسعت 350 هزار متر مربع و در میان 350 فروشگاه مجلل و متنوع امکان خرید هر یک از برند های مورد نظر خود را داشته باشید. برند های معروف و جهانی از جمله آدیداس، ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج، ال سی واکیکی، دکالتون، منگو و ده ها برند معروف دیگر در استانبول مال موجود می باشند.

وجود بیش از 350 فروشگاه گوناگون در استانبول مال به همراه انواع برند های مطرح جهانی ممکن است کمی قدرت انتخاب را برای مشتریان و گردشگران شهر استانبول سخت کند. اما در کنار این تنوع موجود امکان مرتفع کردن تمامی احتیاج ها فراهم شده است. افراد می توانند اجناس مورد نظر خود را به راحتی در فروشگاه های استانبول مال یافته و خریداری کنند.

دیگر خدمات استانبول مال

در مجتمع تجاری و تفریحی استانبول مال در کنار صدها فروشگاه لوکس و مجللی که بیان شد، امکانات و خدمات دیگری از جمله بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده اروپا، وسیع ترین مجموعه سینمایی ترکیه، رستوران و فودکورتی عالی با متنوع ترین غذاها، سالن هنرهای نمایشی و… اشاره نمود که به مراتب بر محبوبیت و شهرت این مرکز تجاری و تفریحی و شهر استانبول افزوده است.

چندین رستوران مختلف که انواع غذاهای معروف استانبول در آن سرو می شود، همچنین وجود پارک سر پوشیده و سینما این امکان را در اختیار گردشگران و مشتریان قرار داده است که تمامی طول روز را در این مکان به خرید و تفریح پرداخته و خاطره و لحظات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود و خانواده ثبت کنند.

استانبول مال یا موی

استانبول مال با نام اختصاری موی نیز در بین مردم استانبول شناخته می شود. این مجتمع تجاری و تفریحی توانسته انبوهی از بهترین و معروف ترین برند ها و کالا ها را در خود بگنجاند و تا کنون کارنامه درخشانی در این زمینه داشته است. به عنوان مثال از میان برند های موجود می توان به ویکتوریا سیکرت و همینطور ال سی واکیکی اشاره نمود که در استانبول مال بسیاری از مشتریان و گردشگران را به خود جذب نموده است. همچینن دومین فروشگاه خاص برند دبنهامز در ترکیه در استانبول مال می باشد که به نوبه خود سهم به سزایی در افزایش جذابیت این مرکز داشته است.

ارزیابی هزینه های خرید در استانبول مال

با توجه به وجود برند های مشهور و جهانی در استانبول مال نباید انتظار داشت که بتوانیم اجناس مورد نظر خود را با قیمت خیلی پایین خریداری کنیم. اما به طور کلی هزینه پوشاک و دیگر اجناس در استانبول مال نسبت به تهران 2 الی 40 درصد ارزان تر است. در نتیجه می توان لباس و خرید و های مورد احتیاج را با قیمت مناسب تری نسبت به تهران خریداری کرد.

تخفیف در استانبول مال

استانبول مال برای گردشگران و مشتریانی که به دنبال خرید با تخفیف هستند نیز گزینه هایی را در نظر گرفته است. بدین جهت سالانه جشنواره هایی به منظور ارائه تخفیف های اجناس در استانبول مال صورت می گیرد. این جشنواره در اواخر فصل بهار تا اوایل تابستان برگزار می شود. در این دوره 15 روزه مجموعه فروشگاه ها و برند های معروف موجود در استانبول مال حراج ها تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان ارائه می دهند. بنابراین تمامی گردشگران و مشتریان می توانند با حضور در این جشنواره با دستانی پر از خرید و سوغاتی به خانه هایشان بازگردند.

در استانبول مال چه چیزهایی می توان خرید؟

در 4 طبقه استانبول مال از طبقه اول الی آخرین طبقه انواع کالا ها و خدمات در اختیار مشتریان و گردشگران قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با فروشگاه های مختلف استانبول مال، در ادامه به صورت دسته بندی شده به بیان آن ها پرداخته شده است:

فروشگاه های استانبول مال

  • پوشاک بانوان

در استانبول مال نزدیک به 30 فروشگاه مختص پوشاک بانوان وجود دارد. این پوشاک متشکل از برند های مختلف و معروفی از جمله ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج، منگو، استارادیواریوس، کالزدونیا و … می باشد. با مراجعه به این فروشگاه ها می توان بهترین و با کیفیت ترین پوشاک زنانه را تهیه نمود.

  • پوشاک آقایان

در استانبول مال همچنین حدود20 فروشگاه پوشاک آقایان وجود دارد. برندهای شناخته شده این پوشاک از جمله پیر کاردین، سوآری ، رامسی، منگو و … می باشد.

پوشاک بانوان و آقایان

در استانبول مال فروشگاه هایی که به صورت همزمان به فروش پوشاک خانم ها و آقایان می پردازند نیز موجود می باشد. تعداد این فروشگاه ها حدود 30 عدد بوده دو برند هایی همچون اچ اند ام، زارا، ماسیما دوتی، لویس، کوتون، لاکوست، کالینز، بنتون، ال سی وایکیکی و… در آن ها موجود است.

  • پوشاک بچه ها

یش از 10 کنندگی در زمینه پوشاک نوزاد و بچه ها در استانبول مال مشغول به فعالیت هستند. این پوشاک برندهایی همچون مادرکر، چیکو، سوبی، ویکو، پانجو و …را در بر می گیرد.

  • اسباب بازی

فروشگاه های اسباب بازی موجود در استانبول مال حدود 10 عدد می باشد. برند این محصولات شامل بلید ا بیر ورکشاپ، دی اند آر استور، تویز شاپ، دور میوزیک، هابیکس و …است که می توانند ساعات ها مسافران و گردشگران را سرگرم کنند.

  • کیف و کفش

30 مغازه مختلف در زمینه کیف و کفش و از برندهای مشهور و جهانی و برند های ترکی در استانبول مال به چشم می خورد. برند هایی از جمله آلدو، دیچمن، اکو، گریدر، ناین وست و …

  • کفش و لوازم ورزشی

ورزشی برندهای آدیداس، نایک، دکاتلون، جی اس استور، تی اس اسپورت و …در زمینه کفش و وسایل مرزشی در استانبول مال موجود می باشند.

  • لوازم خانگی

از گستردگی استانبول مال همین بس که بیش از از 25 فروشگاه مختلف لوازم خانگی با برندهایی از جمله تفال، زارا هوم، ان پلاس، برناردو ، لیننز، لاکی آرت، مادام کوکو و… را می توان در آن یافت.

  • ساعت و عینک

فروشگاه های ساعت وعینک های با کیفیتی با برندهای شناخته شده سواچ، جی فکتوری، عینک مگربی اپتیک، عینک فن اپتیک و …در استانبول مال موجود است که می تواند پاسخ گوی مشتریان خاص خود باشد.

عطر و لوازم آرایشی

فروشگاه های عطر و لوازم آرایشی که در این مرکز خرید استانبول مال مشغول به فعالیت هستند، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و شامل برند های فلورمار، د بادی شاپ، واتسونز، کازمو هوم، اینگلات و …می شوند.

  • جواهرات و زیورآلات

15 مغازه طلا و جواهرات با تنوع بسیار در استانبول مال وجود دارد.

  • وسایل دیجیتال

وسایل دیجیتال همچون گوشی های هوشمند و لوازم جانبی می توان در 20 فروشگاه در استانبول مال یافت. سامسونگ، سونی، بوش، بکو، ال جی، زیمنس، ترکسل، وودافون و …از جمله برند ها هستند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دلتابان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2171

به "معرفی مرکز تجاری و تفریحی استانبول مال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز تجاری و تفریحی استانبول مال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید