مرادمند: با این وضعیت بازیکنان پدیده می روند، گل محمدی هم نمی ماند، در مشهد دوست ندارند مردم خوشحال باشند

به گزارش دَبی بلاگ، محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اگر این وضعیت نامشخص در پدیده ادامه داشته باشد، خیلی از بازیکنان می روند و گل محمدی هم در این تیم نمی ماند.

مرادمند: با این وضعیت بازیکنان پدیده می روند، گل محمدی هم نمی ماند، در مشهد دوست ندارند مردم خوشحال باشند

محمدحسین مرادمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد وضعیت ناتعیین پدیده گفت: با اینکه از امروز تمرینات آغاز شد، ولی هنوز وضعیت واگذاری این باشگاه تعیین نیست. مالک پدیده هنوز برگه انتقال این باشگاه را امضا نکرده و نمی دانیم چه اتفاقاتی اتفاق افتاده است. به هرحال طرفین ممکن است در برخی مسائل اختلاف داشته باشند و ما نمی دانیم در جلسات چه اتفاقاتی اتفاق افتاده است. تا الان هم بارها بحث انتقال امتیاز پدیده مطرح شده، ولی این موضوع به پایان نرسیده است.

وی ادامه داد: ظاهراً قرار است روز دوشنبه همه چیز به صورت قطعی روشن گردد. اگر پدیده قصد تیم داری دارد که بهتر است همه مسائل رفع گردد و آنها هم به صورت حرفه ای تیم داری نمایند، در غیر این صورت نمی دانم این همه وقت تلف کردن و امضا نکردن برای چیست. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد اکثر بازیکنان جدا می شوند و گل محمدی هم در پدیده نمی ماند. بازیکنان و کادر فنی پدیده تا همین جا هم مردانگی به خرج دادند و با وجود این مسائل تیم را در بالای جدول نگه داشتند.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در سرانجام توضیح داد: طرفداران پدیده و مردم مشهد با نتایج ما خوشحال شده اند، ولی ظاهراً در مشهد دوست ندارند مردم خوشحال باشند. امیدوارم که مسائل تیم ما رفع گردد و موفقیت های نیم فصل اول ما تداوم داشته باشد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 112

به "مرادمند: با این وضعیت بازیکنان پدیده می روند، گل محمدی هم نمی ماند، در مشهد دوست ندارند مردم خوشحال باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادمند: با این وضعیت بازیکنان پدیده می روند، گل محمدی هم نمی ماند، در مشهد دوست ندارند مردم خوشحال باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید