محبوب ترین لوازم جانبی پوکو X5 پرو در خبرنگاران

به گزارش دَبی بلاگ، پوکو X5 پرو، میان رده پرفروش با امکاناتی در حد پرچم دار شیائومی توانسته با بهره بردن از مشخصات فنی بسیار خوب و قیمتی مناسب، توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند و به یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده حال حاضر بازار ایران تبدیل گردد. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت های چشمگیری داشته و همین نیز علت پرطرفدار بودن آن است. اگر از کاربران این گوشی هستید و یا قصد خرید آن را دارید با خبرنگاران در این مطلب همراه باشید، چرا که قصد داریم در این مقاله به آنالیز محبوب ترین لوازم جانبی پوکو X5 پرو بپردازیم.

محبوب ترین لوازم جانبی پوکو X5 پرو در خبرنگاران

مشخصات فنی پوکو X5 پرو

پوکو X5 پرو مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می نماید. قلب تپنده این گوشی هوشمند شیائومی تراشه اسنپدراگون 778G 5G است که همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 642L به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 108 مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز از فرمت فیلم برداری 1080P پشتیبانی می نماید. پوکو X5 پرو به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر 67 وات درون جعبه، انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 14 for POCO را اجرا می نماید. این گوشی در مدل 5G روانه بازار شده و تا دو سال به روزرسانی نرم افزاری دریافت خواهد نمود.

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی پوکو X5 پرو در چهار بخش می پردازیم:

  1. کاور محافظ
  2. محافظ نمایشگر
  3. محافظ سنسورهای دوربین
  4. شارژر

لوازم جانبی پوکو X5 پرو؛ کاورهای محافظ

کاور لوکسار مدل Carbon Fiber برای پوکو X5 پرو

اگر در پی یک کاور محافظ شیک و در عین حال و مقاوم برای گوشی هوشمند پوکو X5 پرو خود هستید، کاور لوکسار مدل Carbon Fiber انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این کاور محافظ از جنس پلاستیک TPU، سیلیکون و فیبر کربن فراوری شده و وزن حدود 30 گرمی آن به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی نماید. این کاور محافظ دور تا دور سیستم دوربین گوشی را پوشش می دهد و فقط قسمت های لنز دوربین خالی می ماند. لبه های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. اگر گوشی هوشمند با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات از خود نشان می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول، داشتن تاییدیه های لازم Military Drop Test اتحادیه اروپا و امریکا از ارتفاع 3 متری است. درون این کاور محافظ را پوشش خاصی پوشانده تا گرمای فراوریی از گوشی درون کیس محافظ نماند و باتری گوشی آسیبی نرساند. این محصول انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به راحتی می توان کاور محافظ را از آن خارج یا گوشی را درون آن قرار داد. ساختار مات این کاور باعث می گردد لکه های چربی و اثر انگشت روی کاور جذب نشوند و در صورت کثیف شدن، با آب به راحتی تمیز می گردد. بعلاوه باید به طراحی شبکه ای داخلی انحصاری لوکسار در این کاور اشاره کنیم مانع از سر خوردن گوشی شما خواهد شد. این کاور دوام بالایی دارد و در اثر استفاده زیاد دچار مشکلاتی نظیر پوسته پوسته یا تغییر رنگ نمی گردد.

کاور قاب ناب مدل PAFER

علاقه مندان به کاورهای با طراحی پافر بسیار زیاد شده اند و برند قاب ناب نیز به عنوان یک برند لوازم جانبی برتر پوکو X5 پرو، کاوری با چنین طراحی فراوری و آن را روانه بازار کرده است. این محصول از پلاستیک سخت، پلاستیک نرم و چرم مصنوعی فراوری شده و به لطف متریال باکیفیتی که دارد، سنگینی وزن گوشی هوشمند شما را حدود 30 گرم افزایش می دهد که این سنگینی به هیچ عنوان برای شما آزار دهنده نخواهد بود. این قاب باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد نمود. ساختار انعطاف پذیر این کاور محافظ امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده است. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح لنز دچار خط و خش نگردد. این کاور محافظ در رنگ های متنوع به فروش می رسد که همگی مات هستند و به همین دلیل لازم نیست نگران جذب اثر انگشت باشید.

از سوی دیگر باید به برش دقیق مکان های مربوط به پورت ها و حفره ها اشاره کنیم که برای دسترسی به آن ها مسئله ای ایجاد نمی نمایند. سیستم دوربین گوشی در این کاور محافظ به طور کامل تحت محافظت قرار می گیرد و کاربران حتی نیازی به استفاده از لنزهای محافظ نیز ندارند. برای هر دکمه گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می توانید از دکمه های گوشی بهره ببرید. این کاور دوام بسیار بالایی دارد و دچار مشکلاتی نظیر رنگ پریدگی و خوردگی در اثر استفاده زیاد نخواهد شد. این لوازم جانبی برتر پوکو X5 پرو در برابر آب مقاوم است و شما می توانید در صورت کثیفی، آن را با آب تمیز کنید. این محصول به لطف بافت خاصی که دارد، وقتی آن را در دست می گیرید حس خوبی به شما منتقل می نماید و در برابر خط وخش مقاومت خوبی دارد، اما در برابر ضربات بهتر است که انتظار خاصی از آن نداشته باشید.

کاور سامورایی مدل Uflax برای پوکو X5 پرو

نوع دیگری از کاورهای محافظ که استفاده از آن ها میان کاربران امروزی بسیار متداول شده، کاور های با طراحی پلکانی شکل است. به همین دلیل، برند محبوب سامورایی کاور مدل Uflax را طراحی کرده که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و حدود 91 درصد از خریدارانش در خبرنگاران ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند. در نگاه اول تنوع رنگی بسیار خوب این محصول به چشم می خورد و این یعنی که شما می توانید با توجه به سلیقه خود از بین آن ها دست به انتخاب بزنید. این لوازم جانبی پوکو X5 پرو از پلاستیک نرم، سیلیکون و TPU فراوری شده که سنگینی وزن آن به حدود 50 گرم می رسد. در روزهای ابتدایی استفاده از این محصول، ممکن حس کنید که گوشی شما کمی سنگین شده، اما خیلی زود به آن عادت پیدا خواهید کرد.

این قاب لبه های برجسته ای دارد که می تواند از نمایشگر مراقبت کند. بعلاوه در بخش دوربین هم برای هر لنز یک محافظ مجزا در نظر گرفته شده که باعث می گردد عملاً هیچ آسیبی به ماژول دوربین و لنزهای آن وارد نگردد. با استفاده از این کاور محافظ هیچ محدودیتی برای استفاده از درگاه های گوشی شما ایجاد نخواهد شد. این کاور ساختاری مات دارد و بنابراین اثر انگشت را به خود جلب نمی نماید، بعد از گذشت مدتی، کثیف نمی گردد و ظاهر زیبایش را هم حفظ می نماید. بعلاوه انعطاف پذیری این کاور بسیار بالاست و همین نیز موجب می گردد تا فرآیند نصب و خارج سازی قاب از گوشی به هیچ عنوان سخت نباشد. درون این کاور نیز پوششی در نظر گرفته شده که مانع از ایجاد لکه و خط وخش روی بدنه گوشی می گردد.

کاور بادیگارد مدل BatMan

اگر در پی یک کاور فوق العاده جان سخت برای محافظت از گوشی هوشمند خود هستید، کاور بادیگارد مدل BatMan به خوبی از پس انجام این کار بر می آید. این کاور امتیاز خوبی از کاربران خبرنگاران به دست آورده و توانسته رضایت حدود 88 درصد از خریدارانش در خبرنگاران را نیز به خود جلب کند. بدنه این لوازم جانبی برتر پوکو X5 پرو، از پلی کربنات ساخته شده که در عین داشتن مقاومت بسیار خوب، وزن پایینی دارد و تنها حدود 15 گرم به وزن نهایی گوشی شما ایجاد می نماید که چندان محسوس نیست. ساختار این کاور محافظ مات است و بدین ترتیب لکه های اثر انگشت را نشان نمی دهد. بادیگارد برای این محصول خود دو ویژگی منحصر به فرد در نظر گرفته که آن را با سایر کاورهای محافظ متمایز می سازد. اولین مورد درب کشویی برای محافظت از سیستم دوربین است و زمانی که کاربران نیازی به استفاده از دوربین ندارند، می توانند با بستن درب خیال خود را از این بابت راحت نمایند.

دومین ویژگی جالب توجه این محصول، داشتن یک حلقه فلزی است که آن را تبدیل به یک استند می نماید و شما می توانید در زوایای مختلف از گوشی خود بهره ببرید. بعلاوه این حلقه فلزی به هولدر آهنربایی خودرو نیز می چسبد و می توانید از آن در این شرایط نیز بهره ببرید. این کاور محافظ به گونه ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه های صدا و برجستگی ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت های آن را آسان کرده است. این قاب در حال حاضر در رنگ های مشکی و سرمه ای در خبرنگاران به فروش می رسد. خوشبختانه در کنار مقاومت بالا در برابر ضربات، انعطاف پذیری خوبی هم دارد و به راحتی می توانید گوشی را درون آن قرار دهید یا اینکه قاب را جدا کنید.

کاور مانستر مدل TNT برای پوکو X5 پرو

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که دوست ندارید ظاهر اصلی گوشی هوشمند خود را از دید سایر کاربران پنهان کنید، کاور مانستر مدل TNT با طراحی شفافی که دارد هم از گوشی هوشمند شما محافظت می نماید و هم ظاهر آن را مخفی نمی نماید. این کاور محافظ از جنس پلاستیک TPE فراوری شده و حدود 40 گرم وزن دارد، بنابراین ممکن است در روزهای ابتدایی استفاده از آن کمی سنگینی گوشی خود را احساس کنید، اما پس از مدتی به آن عادت خواهید کرد. این محصول دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و حتی در برابر در برابر خراش های عمومی، کثیفی و سایش نیز از گوشی شما محافظت می نماید.

اگر به طراحی این لوازم جانبی برتر پوکو X5 پرو دقت کنید، چهار طرف آن با الگوگیری از کیسه هوا ماشین طراحی شده که یاری شایانی در جذب فشار ناشی از افتادن می نماید. به لطف طراحی استاندارد این قاب، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مسئله ای نخواهند داشت. بعلاوه به علت انعطاف پذیری لبه ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی زحمتی نخواهند داشت. این کاور در کل بسیار سبک و باریک است و بنابراین اگر دوست ندارید که کاور ضخامت گوشی را تا حد زیادی افزایش دهد، بهتر است این محصول را هم در نظر بگیرید.

کاور ونزو مدل Matte

علاقه مندان به کاورهای سیلیکونی ساده می توانند کاور ونزو مدل Matte را به عنوان یک لوازم جانبی برتر پوکو X5 پرو برای خرید خود در نظر بگیرند. این محصول کیفیت ساخت خوبی دارد و از تمام بخش های گوشی به خوبی محافظت می نماید. ونزو برای فراوری این محصول از پلاستیک سخت، نرم، TPU و TPE استفاده کرده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارند و تنها 15 گرم نیز به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه می نماید. کاور ونزو مدل Matte در برابر اثر انگشت و ذرات چربی و لکه مقاوم است و جای آن ها روی سطح گوشی نمی ماند.

این کاور محافظ به گونه ای طراحی شده که همه لبه های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته اما به علت انعطاف پذیری لبه ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی زحمتی نخواهند داشت. برای دکمه های این کاور نیز بخش های جداگانه در نظر گرفته شده که بسیار هستند و بعلاوه پورت و درگاه های گوشی نیز هنگام استفاده قاب برای کاربران در دسترس قرار دارند. باید به پوشش نرم داخلی این کاور محافظ نیز اشاره کنیم که مانع از ایجاد لکه روی بدنه گوشی می گردد. در نهایت باید به استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط این محصول نیز اشاره نمود.

کاور گاردین گارد مدل Chocolate برای پوکو X5 پرو

در بین برترین لوازم جانبی پوکو X5 پرو، مدل های با طراحی خاص نیز دیده می گردد که از جمله آن ها می توان به کاور گاردین گارد مدل Chocolate اشاره نمود. این کاور محافظ طراحی جذابی دارد و ساختار ژله ای آن، انعطاف پذیری خوبی ارائه می دهد. دوام این محصول بالاست و در اثر استفاده زیاد تغییر رنگ نمی دهد. این قاب بادوام باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد نمود. وزن این محصول حدود 30 گرم است و گوشی هوشمند شما را به هیچ عنوان سنگین نمی نماید. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی نماید.

لوازم جانبی پوکو X5 پرو؛ محافظ نمایشگر

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل SUGA

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل SUGA، یک محصول باکیفیت و بادوام است که توانسته رضایت مندی حدود 78 درصد از خریدارانش در خبرنگاران را به دست بیاورد. این محصول از همه بخش های نمایشگر گوشی شما به طور کامل محافظت می نماید و از قابلیت هایی نظیر نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان و سریع و بعلاوه عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش بهره می برد.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای بادیگارد مدل FX

این لوازم جانبی پوکو X5 پرو، از نمایشگر شما به شکل بسیار کارآمدی محافظت می نماید و پس از نصب، شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی دهد. جنس این محصول از شیشه سخت شده و گرمادیده 9H فراوری شده و یک لایه محافظ مخصوص برای جلوگیری از پخش شدن شیشه در هنگام شکستن نیز به همراه خود دارد. ضخامت این محصول بسیار کم است و در هنگام استفاده به هیچ عنوان به چشم نمی آید.

لوازم جانبی پوکو X5 پرو؛ محافظ لنز سیستم دوربین

محافظ لنز دوربین مدل رینگی

اگر نگران آسیب رسیدن به سیستم دوربین گوشی خود هستید، محافظ لنز دوربین مدل رینگی این نگرانی را تا حدود بسیار زیادی برای شما برطرف خواهد نمود. این محافظ از جنس فلزی بوده که در برابر ضربات از خود مقاومت خوبی نشان می دهد و نمی شکند. این محصول به علت طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی گذارد.

محافظ لنز دوربین اسپایدر مدل رینگی نگین دار

اگر در پی خرید محصولی هستید که علاوه بر محافظت از سیستم دوربین گوشی شما، ظاهر زیبایی نیز به آن بدهد، محافظ لنز دوربین اسپایدر مدل رینگی نگین دار گزینه بسیار مناسبی برای شماست. این محصول در برابر ضربات مقاومت خوبی دارد، ضخامت بسیار نازکی دارد و تأثیر منفی روی کیفیت عکس های گرفته شده نمی گذارد. نصب این محصول بدون ایجاد حباب صورت می گیرد و در برابر چربی و اثرانگشت نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این لوازم جانبی پوکو X5 پرو دقیقا به مقدار دوربین پشت گوشی شما ساخته شده است.

لوازم جانبی پوکو X5 پرو؛ شارژر

شارژر دیواری 67 وات شیائومی مدل MDY-12-EG به همراه کابل USB-C

گوشی هوشمند پوکو X5 پرو به همراه یک شارژر 67 واتی درون جعبه به کاربران تقدیم می گردد، اما اگر به هر علتی قصد خرید یک شارژ تازه برای گوشی هوشمند خود داشتید، برترین گزینه خرید برای شما شارژر دیواری 67 وات شیائومی مدل MDY-12-EG خواهد بود. این شارژر از سرعت شارژ 67 واتی مطابق با سرعت شارژ پوکو X5 پرو پشتیبانی می نماید و یک کابل USB-C نیز به همراه خود دارد.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 دی 1402 بروزرسانی: 27 دی 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 31438

به "محبوب ترین لوازم جانبی پوکو X5 پرو در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی پوکو X5 پرو در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید