فرکی: حاضر بودیم هر کجایی که می گویند بازی کنیم، حق ما پیروزی مقابل استقلال بود نه تساوی

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حاضر بودیم هر کجایی که بازی مان مقابل استقلال برگزار می گردد به میدان برویم.

فرکی: حاضر بودیم هر کجایی که می گویند بازی کنیم، حق ما پیروزی مقابل استقلال بود نه تساوی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسین فرکی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب گفت: در نشست خبری قبل از بازی هم اعلام کردم ما 10 درصد در شهر قدس میزبان هستیم و 90 درصد استقلال که در ظاهر میهمان ماست. با این حال با تغییر محل بازی از شهر قدس به استادیوم آزادی آن هم چهار پنج ساعت پیش از آغاز بازی، فضای خوبی در تیم ایجاد نمی گردد. یک روایت هم در خصوص تغییر ساعت وجود داشت که ما یک جلسه مهار سختی را برگزار کردیم. البته این اتفاق برای مان تازه نیست و دو بازی ما پیش از این لغو شده بود و نگران بودیم، این بازی هم لغو نگردد و حاضر بودیم هر کجایی که بازی برگزار می گردد، به میدان برویم، به این دلیل که ممکن بود در آینده تبعات این مسئله یقه ما را بگیرد.

وی در ادامه اضافه نمود: برای اولین بار در زمانی که ما یادمان است، مکان یک بازی از محلی به محل دیگر تغییر می نماید، آنهم مقابل تیم صدرنشین که بازیکنان خوبی دارد و وقتی هم مربی آنها نیست، نمی دانستیم که چه شرایطی در بازیکنان حریف وجود دارد که آیا انگیزه آنها بهتر می گردد یا روحیه شان کاسته خواهد شد. آن هم در استادیوم آزادی که ما میهمان شدیم، در حالی که میزبان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: حق ما نبود که در دقایق آخر بازی به مساوی برسیم. حق ما پیروزی بود. در نیمه اول چهار موقعیت تک به تک، ضربه سر و... داشتیم. در نیمه دوم هم موقعیت هایی داشتیم که متأسفانه گل خوردیم، اما با تغییرات و تعویض ها در حالی که حق مان برد بود، به مساوی رسیدیم. با این حال بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم در بازی هفته آینده مقابل سپاهان بتوانیم تیم را آماده کنیم تا بازی خوبی انجام بدهیم. وعده بازی زیبایی را داده بودیم که به نظرم بازی خوبی بود و شاید هیچ تیمی مانند ما مقابل استقلال بازی ننموده بود که عملاً هیچ موقعیتی به جز همان دو گل به آنها ندادیم. آماده بازی های بعدی می شویم و البته دو بازی عقب افتاده هم داریم که باید ببینیم چه زمانی برگزار می شوند.

فرکی درباره اینکه بازیکنان پیکان با وجود موقعیت های خوبی که داشتند چرا در ضربات آخر بی دقت هستند و آیا احتیاج به تمرین بیشتر نیست، گفت: این موضوعی است که نمی توانیم تمرین کنیم. وقتی 10 روز است که تیم مان بازی نمی نماید و از شرایط مسابقه خارج می گردد، شرایط همین است. ما در لیگ و جام حذفی بازی کردیم، اما دو بازی مان لغو شد. در شرایطی هم که الان داریم به دلیل شرایط جوی، بارندگی یا آلودگی هوا هم در سالن تمرین می کنیم و شرایط تمرینی نداریم. ما باید در شرایط مسابقه قرار بگیریم و اگر بازی هم نمی کنیم باید خوب تمرین کنیم که شرایط تمرینی هم نداریم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم پیکان در رده خوبی قرار ندارد و در شرایط فعلی هم هیئت مدیره باشگاه تغییر نموده است، گفت: در خصوص سؤال دوم اجازه بدهید خارج از قوانین به جز مسائل فنی صحبتی نکنیم. در خصوص سؤال دوم باید بگویم ما 14، 15 بازیکن داریم و با توجه به بودجه ای که داشتیم تیم را بستیم و باشگاه در جریان است که ما با چه مبلغی تیم را بسته ایم. ما به جز بازی با ذوب آهن که خوب نبودیم و یک نیمه از بازی با شهر خودرو، در سایر بازی ها خوب بودیم. با این حال در بازی هایی که خوب بودیم، موقعیت های زیادی را از دست دادیم، درست مانند بازی امروز که موقعیت های زیادی از دست رفت. ما باید شش امتیاز بیشتر از امروزمان امتیاز داشتیم و دو امتیاز را هم از دست دادیم. با بدشانسی این اتفاق رخ نداده است و ما باید کوشش کنیم تا بهتر شویم. باید استراتژی مان را دنبال و تیم را تقویت کنیم. این پروسه هم زمان بر است، اما نگاه مان به آینده است.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4427

به "فرکی: حاضر بودیم هر کجایی که می گویند بازی کنیم، حق ما پیروزی مقابل استقلال بود نه تساوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: حاضر بودیم هر کجایی که می گویند بازی کنیم، حق ما پیروزی مقابل استقلال بود نه تساوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید