غول ایرانی در راه چمپیونشیپ

به گزارش دَبی بلاگ، سوانسی، هال سیتی و فولام باشگاه هایی هستند که برای جذب رایان تفضلی ابراز علاقه نموده اند. باشگاه هایی که فصلذ بعد در چمپیونشیپ حضور دارند.

غول ایرانی در راه چمپیونشیپ

پیشنهادهای جدید در جیب تفضلی

رایان تفضلی بعد از 4 فصل حضور در پتربورو در آستانه جدایی از این تیم نهاده شده و پیشنهادهایی از تیم های حاضر در چمپیونشیپ دریافت نموده است. رایان سیروس تفضلی 27 ساله که اصالتی ایرانی دارد، فصل 2019-2018 ، 37 بار در ترکیب پتربورو نهاده شد، 3114 دقیقه در زمین حضور داشت و یک گل نیز مقابل دانکستر روورز به ثمر رساند. یک گل بخودی مقابل ویکامب واندرز و یک اخراج برابر لوتون تاون نیز در کارنامه این دفاع وسط 196 سانتیمتری دیده می گردد.

پتربورو در خاتمه فصل 72 امتیاز از 46 بازی به دست آورد و در رده هفتم لیگ یک انگلیس نهاده شد. این تیم تنها یک امتیاز با حضور در پلی اف صعود به چمپیونشیپ فاصله داشت اما این دانکستر روورز بود که با 73 امتیاز توانست بخت خود را برای حضور در سطحی بالاتر آزمایش کند.

رایان تفضلی که فوتبال خود را در تیم های پایه ساوتهمپتون شروع نموده و هم تیمی لوک شاو- دفاع چپ منچستریونایتد- بوده، برای فصل جدید پیشنهادهایی از تیم های حاضر در چمپیونشیپ دریافت نموده و بعید نیست ظرف روزهای آینده به باشگاهی جدید منتقل گردد. فولام، چارلتون، هال سیتی، سوانسی سیتی و دو تیم از لیگ چین برای جذب غول 196 سانتیمتری ابراز علاقه نموده اند اما گفته می گردد شانس سوانسی برای جذب او بیشتر از هال سیتی و سایر تیم ها است.

سوانسی فصل قبل در چمپیونشیپ حضور داشت و با کسب 65 امتیاز از 46 بازری در رده دهم جدول نهاده شد. سرمربیگری این تیم در فصل قبل بر عهده گراهام پوتر بود که با جدایی از سوانسی راهی برایتون - تیم علیرضا جهانبخش - شد. حالا استیو کوپر 39 ساله که 4 سال راهنمایی تیم زیر 17 ساله های انگلیس را بر عهده داشته، به عنوان سرمربی سوانسی انتخاب شده و او نام تفضلی را در لیست خرید خود قرار داده.

سایت های هواداری سوانسی این انتقال را قطعی می دانند اما باید دید آیا مدافعی که مدتی برای حضور در تیم ملی ایران مورد توجه کارلوس کی روش هم قرار داشت به چمپیونشیپ می رود یا همچنان حضور در پتربورو را ترجیح می دهد؟

12

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1462

به "غول ایرانی در راه چمپیونشیپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول ایرانی در راه چمپیونشیپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید