ضرر 5 میلیون یورویی برای نیمار

به گزارش دَبی بلاگ، مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن به دلیل حضور نداشتن در بین بهترین های فیفا و نیز عدم رفتار مناسب با ضرر 5 میلیون یورویی روبرو شد.

ضرر 5 میلیون یورویی برای نیمار

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فیگارو، نیمار مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن با ضرر 5 میلیون یورویی روبرو شد. باشگاه پاری سن ژرمن قرار بود 3 میلیون یورو به این بازیکن در صورت حضور در فهرست بهترین بازیکنان دنیا THE BEST پاداش دهد ولی از آنجایی که نام این بازیکن در این فهرست قرار نگرفت، این جایزه نیز به او نرسید. همچنین او به دلیل تاخیر در حضور در تمرینات این تیم فرانسوی، دو میلیون یورو نیز جریمه شد تا در مجموع نیمار که این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد، 5 میلیون یورو ضرر کند.

نیمار در تابستان 2017 تصمیم گرفت که از بارسلونا جدا گردد تا پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کند. این ستاره برزیلی در دو فصل حضورش در پاری سن ژرمن نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از یک طرف آسیب دیدگی های زیاد و از طرف دیگر هم حاشیه سازی در بیرون از مستطیل سبز باعث شده انتقادها از او زیاد گردد. نیمار به جدایی از پاری سن ژرمن فکر می نماید و دوست دارد به بارسلونا برگردد اما تیم پاریسی به راحتی دست بردار این ستاره خود نیست.

او فصل قبل در 28 دیدار برای تیمش پیروز شد 23 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل نیز ثبت کرد ولی به دلیل مصدومیت نتوانست در لیگ قهرمانان این تیم را در مراحل حذفی همراهی کند و کوپا امه ریکا را نیز از دست داد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1862

به "ضرر 5 میلیون یورویی برای نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر 5 میلیون یورویی برای نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید