شهردار نیویورک هم نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد

به گزارش دَبی بلاگ، شهردار دموکرات نیویورک به دلیل آنچه لزوم مقابله با ترامپ خوانده، به جمع پرشمار نامزدهای دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیوست.

شهردار نیویورک هم نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بیل دی بلاسیو شهردار نیویورک روز پنج نبه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام نامزدی کرد تا به جمع پرشمار نامزدهای دموکرات هایی بپیوندد که خود را نامزدی درخور برای رویارویی برای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا معرفی می نمایند.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، شهردار نیویورک ضمن اعلام نامزدی خود در انتخابات گفته میخواهد تا در کمپین دموکرات ها به رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا بپردازد.

دی بلاسیو در ویدئویی که به منظور اعلام نامزدی خود در انتخابات آینده آمریکا منتشر نموده، گفت، وقت آن رسیده تا جلوی ترامپ گرفته گردد.

این سیاستمدار آمریکایی همچنین تأکید نموده که آمریکا پول زیادی دارد که به دست های اشتباه افتاده است.

وی در گذشته نیز نقدها بسیاری را از دونالد ترامپ در رابطه با موضوعاتی چون مهاجران، سیاست گذاری و مسئله تغییرات آب و هوایی مطرح نموده است.

دی بلاسیو 58 ساله، یکصد و نهمین شهردار شهر نیویورک آمریکا است که از اول ژانویه 2014 میلادی در این سمت فعالیت خود را شروع نموده است.

در نظرسنجی جدیدی که دانشگاه کوئینیپیاک در ماه آوریل گذشته انجام داده، حدود 76 درصد از شهروندان نیویورک اعلام کردند که با نامزدی دوبلاسیو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مخالفند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر سال آینده میلادی برگزار می گردد و دی بلاسیو بیست و سومین نامزد دموکراتی است که برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی نموده است.

ق

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1079

به "شهردار نیویورک هم نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار نیویورک هم نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید