سرویس غذای سازمانی مامان پز راهی ایده آل برای سفارش غذای شرکتی

به گزارش دَبی بلاگ، غذای سالم، بهداشتی و البته گرم، یکی از نیازهای اساسی شرکت ها و سازمان های حرفه ای است.

سرویس غذای سازمانی مامان پز راهی ایده آل برای سفارش غذای شرکتی

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام مامان پز، اگر شما مدیر و یا مسئول تدارکات سازمان و یا شرکتی در تهران هستید، احتمالاً تا الان با چالش تهیه ناهار مناسب برای کارکنان روبرو شده اید. چرا که معمولاً کارکنانی که امکان یا فرصت استفاده از غذای باکیفیت خانگی را ندارند معمولاً در وعده مهم روز به چالش بر خواهند خورد. آن ها یا باید مدت زمان قابل توجهی را صرف فکر کردن در خصوص ناهار هر روز و سفارش از رستوران های مختلف نمایند، یا باید از این وعده مهم چشمپوشی نمایند که در کارایی آن ها تأثیر قابل توجهی خواهد گذاشت. پس راهکار این مشکل با تهیه غذای سازمانی ایده آل از یک شرکت معتبر حائز اهمیت زیادی خواهد بود.

سرویس غذای سازمانی مامان پز راهی ایده آل برای سفارش غذا

مجموعه مامان پز با همکاری بیش از 500 بانوی هنرمند آشپز خانگی و 100 رستوران منتخب در شهر تهران، مفتخر است که غذای سازمانی با طعم و کیفیت غذای خانگی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. هر خانم خانه­ دار غذا را مطابق با سلیقه و سفارش سازمان از نظر میزان نمک، چربی، روغن و سایر معیارهای مورد نظر سازمان با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می نماید. در نتیجه غذای سازمانی و شرکتی تهیه شده مطابق ذائقه مشتریان خواهد بود.

چرا سرویس غذای سازمانی مامان پز؟

شرکت ها و سازمان های شهر تهران به راحتی می توانند به یاری وب سایت و یا اپلیکیشن مامان پز سفارشات غذای خود را ثبت نمایند.

مادرانی که به عنوان همکار در وب سایت مامان پز فعالیت دارند، دارای کارت بهداشت از مراکز بهداشت شهر تهران می باشند. با ارزیابی مستمر و دریافت بازخور از مشتریان و ارزیابی کیفی و کمی غذاها قبل و پس از تحویل به مشتری باعث شده تا سرویس غذای پرسنلی مامان پز دارای بالاترین سطح کیفیت شهر تهران باشد.

سرویس غذای سازمانی و شرکتی مامان پز با به کارگیری فرآیندهای کنترل کیفیت غذا به صورت دوره ای، غذاهای سازمانی را کنترل می نماید تا کیفیت غذای تحویل شده به مشتریان را تضمین کند.

ویژگی های سرویس غذای سازمانی مامان پز:

· غذای سازمانی سالم مطابق سفارش شرکت ها و سازمان ها

· منوی غذای سازمانی و شرکتی متنوع

· امکان پرداخت هزینه توسط شرکت، کارمندان و یا به صورت مشترک

· سایت و اپلیکیشن سفارش غذای پرسنلی با امکانات ویژه

· گزارش گیری هزینه ها به صورت آنلاین و لحظه ای

· تحویل رایگان غذا در ظروف آلومینیومی و به صورت گرم

· برای سفارشات شرکتی در سراسر تهران مطابق با زمان اعلام شده

تنوع کیفیت غذای سازمانی مامان پز

همانطور که گفتیم مادران همکار در مامان پز همگی دارای کارت بهداشت از مراکز معتبر شهر تهران هستند. علاوه بر آن کیفیت غذاهای آن ها توسط شرکت و همچنین بازخورهای مشتریان آنالیز می گردد. با این حال در جهت جلب رضایت مشتریان، همه کدبانوهای مامان پز، تصاویر داخل آشپزخانه خود را روی سایت مامان پز قرار داده اند تا قبل از ثبت سفارش امکان مشاهده فضای تهیه غذا برای مشتریان فراهم باشد.

از نظر تنوع غذایی نیز در مامان پز انواع مختلفی از خورش، پلو، کباب، خوراک، فرنگی، کوکو و کتلت، سوپ و آش، دسر، فینگرفود و سالاد توسط کدبانوهای ایرانی تهیه می گردد. نکته جالب توجه این است که هنگام سفارش غذا، علاوه بر معین بودن نام آشپز، عکس از غذا و مواد اولیه آن قرار داده شده است تا به مشتریان در انتخاب غذای سازمانی، مطابق ذائقه و سلیقه شان یاری گردد.

با اپلیکیشن مامان پز به راحتی غذای سازمانی سفارش دهید

همانطور که اشاره کردیم، اپلیکیشن مامان پز در کنار سایت مامان پز راهی آسان و مطمئن برای سفارش غذای سازمانی و شرکتی است. این اپلیکیشن کاربردی که برای سیستم عامل اندروید و ios عرضه شده است، دارای همه امکانات لازم برای سفارش یک غذای سازمانی خوشمزه با طعم غذای خانگی است.

در اپلیکیشن مامان پز مدیر سازمان یا شرکت می تواند با ایجاد حساب غذا به صورت روزانه و یا هفتگی سفارش دهد. همچنین در صورت ارائه دسترسی به کارکنان برای انتخاب از بین منوی غذایی مشخص شده توسط مدیر شرکت، درخواست های ثبت شده را مشاهده و مدیریت کند. شرکت مامان پز در ساعت مقرر غذای سازمانی را به سازمان تحویل می دهد.

ویژگی های اپلیکیشن مامان پز:

· امکان ایجاد منوهای متنوع از غذاهای خانگی و رستوران های منتخب شهر تهران برای کارمندان

· ارسال اعلان یادآوری و امکان انتخاب اتوماتیک غذا توسط اپلیکیشن جهت جلوگیری از فراموشی ثبت غذا

· گزارشگیری هزینه ها و نظرات به صورت آنلاین و لحظه ای

· امکان تعریف نامحدود حساب کاربری برای مهمانان شرکت

· امکان تخصیص اعتبار درون برنامه ای به کارمندان برای سفارش غذا توسط خود کارمندان

· پرداخت هزینه غذا توسط سازمان، کارمند و یا به صورت مشترک

سفارش غذای سازمانی شما در مامان پز

اگر شما هم به این نتیجه رسیدید که برای حل چالش غذای کارکنان شرکت و یا سازمانتان احتیاج به تهیه غذای سالم، بهداشتی و باکیفیت از یک شرکت معتبر دارید، همین الان برای استفاده از سرویس غذای سازمانی مامان پز اقدام کنید! به این ترتیب یک دغدغه همیشگی را از خودتان و کارمندان دور نموده اید. همچنین با برطرف این چالش بهرهوری کارکنان به میزان محسوسی می تواند افزایش پیدا کند.

خبر خوب این است که مامان پز برای سازمان ها و شرکت هایی که تازه به جمع همراهان مامان پز می پیوندند، تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است. برای بهره مندی از این تخفیف ها می توانید به سایت و یا اپلیکیشن مامان پز مراجعه کنید.

صفحه سفارش غذای شرکتی مامان پز

انتهای رپرتاژ آگهی

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2175

به "سرویس غذای سازمانی مامان پز راهی ایده آل برای سفارش غذای شرکتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس غذای سازمانی مامان پز راهی ایده آل برای سفارش غذای شرکتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید