ستاره های پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی

به گزارش دَبی بلاگ، پزشکان پرسپولیس، ستاره های سرخپوش را زیر نظر دارند تا یک هفته مانده به آغاز مسابقات لیگ نوزدهم مصدوم نشوند.

ستاره های پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی

به گزارش ، نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران درحالی با دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم شروع می گردد که سرخپوشان پایتخت با تغییر کادرفنی خود درصدد هستند تا در نخستین بازی از سد شاگردان فراز کمالوند بگذرند و قهرمان لیگ نوزدهم شوند.

درحال حاضر سرخپوشان پایتخت مصدومی ندارند و می توانند از تمامی بازیکنان استفاده نمایند، اما گابریل کالدرون آرژانتینی به کادر پزشکی دستور داده تا مراقب بازیکنان و ستاره های این تیم باشند تا دچار مصدومیت نشوند.

سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، حسین ماهینی و ... به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافتند و درحال حاضر مسئله ای برای همراهی پرسپولیس ندارند.

همچنین محسن ربیع خواه و فرشاد احمدزاده که در دیدار با گل گهر دچار مصدومیت شدند، وضعیت مبهمی دارند و گفته می گردد وضعیت نهایی آن ها شنبه هفته آینده معین می گردد. به نظر می رسد مصدومیت آن ها جدی نیست و می توانند رو در روی پارس جنوبی جم بازی نمایند.

پرسپولیس با راهنمایی گابریل کالدرون در نخستین بازی باید 31 مرداد به مصاف پارس جنوبی جم می رود و امیدوارست با کسب پیروزی راه خود را برای قهرمانی محکم بردارد. این مسابقه در استادیوم آزادی برگزار می گردد و حضور طرفداران سرخپوش آزاد است.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2067

به "ستاره های پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره های پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید