زمان انتشار نتایج 2 آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر پروژه های استخدامی وزارت آموزش و پرورش زمان انتشار نتایج آزمون های استخدامی آموزگاری و دبیری را که سال جاری برگزار شده بودند، گفت.

زمان انتشار نتایج 2 آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، سجاد صدیقی مدیر پروژه های استخدامی وزارت آموزش و پرورش درباره اعلام نتایج آزمون های استخدامی این وزارتخانه گفت: آزمون آموزگاری اردیبهشت برگزار گردید و اکنون در مرحله ارزیابی تکمیلی واقع شده است.

وی اضافه نمود: داوطلبانی که حد نصاب علمی لازم را کسب کردند به مرحله مصاحبه یا ارزیابی تکمیلی وارد شدند و این هفته فرآیند ارزیابی تکمیلی به اتمام می رسد و براساس 4 ابزار شبیه سازی شده مصاحبه، ایفای نقش، تدریس و بحث گروهی مجموعه صلاحیت های داوطلبان برای ورود به شغل معلمی ارزیابی خواهد شد.

مدیر پروژه های استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون دبیری در تاریخ 12 مرداد 1402 برگزار گردید و تا 25 یا 30 روز آینده نتایج آن اعلام می گردد و بعد از اعلام نتایج افرادی که حدنصاب علمی را کسب کردند وارد مرحله ارزیابی می شوند.

صدیقی با اشاره به اینکه نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگار نیمه اول شهریور اعلام می گردد، متذکر شد: سال جاری زمان بیشتری را برای ارزیابی و سنجش صلاحیت افراد اختصاص دادیم تا افراد دانش و مهارت کافی برای ورود به شغل معلمی داشته باشند و انتخاب سختگیرانه تر شده است.

وی اضافه نمود: 600 گروه ارزیاب در سراسر کشور فعالیت می نمایند و هر گروه از 7 صبح تا 4 عصر، 6 نفر را به صورت دقیق ارزیابی می نمایند و افراد متناسب با نظر ارزیابان و شایستگی های معلمی انتخاب خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30892

به "زمان انتشار نتایج 2 آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتشار نتایج 2 آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید