زرینچه: به ما می گویند لیگ برتر 28 و 29 مرداد برگزار می گردد، از برگزاری دربی در هفته چهارم خوشحالیم

به گزارش دَبی بلاگ، جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که به اعضای این باشگاه گفته شده لیگ برتر در روزهای 28 و 29 لیگ برتر برگزار می گردد.

زرینچه: به ما می گویند لیگ برتر 28 و 29 مرداد برگزار می گردد، از برگزاری دربی در هفته چهارم خوشحالیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از مشهد مقدس، جواد زرینچه درباره برگزاری قرعه کشی لیگ برتر فوتبال گفت: خوشحالیم که قرعه کشی مسابقات برگزار گردید و آمادگی کاملی برای شروع لیگ برتر داریم. خوشحالیم که دربی در هفته چهارم برگزار می گردد. اگر بازی در هفته اول بود، شرایط سخت تر می شد، اما هفته چهارم بازی جذابی از دو تیم خواهیم دید.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد استراماچونی به همراه بازیکنان استقلال، مراسم قرعه کشی لیگ را تماشا نموده اند، اعلام نمود: فکر نمی کنم این طور باشد، اما اگر این کار را نموده باشند، اتفاق خیلی خوبی است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره قرعه تیم استقلال که در هفته اول لیگ برتر باید در تبریز به مصاف ماشین سازی برود، گفت: خیلی عالی است و ما راضی هستیم.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که چه تاریخی برای شروع لیگ برتر به باشگاه استقلال اعلام شده است، توضیح داد: به ما می گویند مسابقات از 28 و 29 مرداد شروع می گردد. تمام تمهیدات برای حفظ شأن طرفداران است و دوست داریم طرفداران سالم به استادیوم بیایند و سالم از آن خارج شوند. امیدواریم استادیوم ها اصلاح شوند و لیگ خوبی داشته باشیم.

وی درباره تغییرات تیم استقلال گفت: تغییرات مثبت بوده است و ان شاءالله در این چند روز، بازیکنانی به تیم اضافه می شوند تا تیم مان کامل تر گردد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به طرفداران استقلال، قول قهرمانی می دهد یا خیر، گفت: هیچ کس در هیچ کجای جهان، قول قهرمانی نمی دهد، اما ما برای قهرمانی می جنگیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با تمجید از سرمربی این تیم توضیح داد: او بهترین مربی است که در استقلال دیدم.

زرینچه درباره حضور دو بازیکن خارجی در استقلال اعلام نمود: دو بازیکن خارجی مدنظر داریم و مدیران باشگاه به دنبال این هستند تا بهترین گزینه را جذب کنیم.

وی در خصوص شرایط محمد بلبلی و اینکه گفته می گردد سهمیه بزرگسال محسوب می گردد، گفت: او 25 ساله است و سهمیه امید محسوب می گردد و می توانیم او را جذب کنیم.

سرپرست استقلال درباره تاریخ ثبت قرارداد بازیکنان این تیم اعلام نمود: فکر می کنم سه شنبه یا چهارشنبه قرارداد بازیکنان ثبت گردد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1932

به "زرینچه: به ما می گویند لیگ برتر 28 و 29 مرداد برگزار می گردد، از برگزاری دربی در هفته چهارم خوشحالیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه: به ما می گویند لیگ برتر 28 و 29 مرداد برگزار می گردد، از برگزاری دربی در هفته چهارم خوشحالیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید