زالی: شرایط تهران در روبرو با کرونا برای مدیریت شهری تشریح شد

به گزارش دَبی بلاگ، فرمانده عملیات ستاد مقابله با ویروس کرونای استان تهران گفت: شرایط موجود تهران برای مدیریت شهری به طور مفصل تشریح شد.

زالی: شرایط تهران در روبرو با کرونا برای مدیریت شهری تشریح شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی فرمانده عملیات ستاد مقابله با ویروس کرونای استان تهران در استان تهران درخصوص جلسه امروز خود با مدیران شهری شهر تهران گفت: از حضور هاشمی تشکر می کنم و از مسوولیت پذیری ایشان سپاسگزارم، زیرا به محض اطلاع به ستاد آمدند.

گزارش مبسوطی از شرایط فعلی شهر تهران به ایشان دادیم و با توجه به صندلی ویژه شورای شهر تهران در مدیریت کلانشهر تهران این حضور را مغتنم می شماریم.

زالی توضیح داد: از آقای دکتر کرمی مدیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران هم که به عنوان نماینده تام الاختیار شهردار تهران در این جلسه حضور داشتند تشکر می کنم، زیرا ایشان اعلام آمادگی کردند تا برای همکاری همه جانبه اقدام نمایند.

وی ادامه داد: گزارشی از ملاحظات و همچنین مشکلاتی که در شهر تهران وجود دارد به ایشان گفته شد. البته نگاه ویژه ای داریم تا بتوانیم در حوزه های مختلف شهری اقدامات خوب یانجام گیرد

فرمانده عملیات ستاد مقابله با ویروس کرونای استان تهران گفت: آلودگی زدایی، دفع پسماند، تدفین اجساد، ساماندهی خدمات بهداشتی و مسائل مربوط به گندزدایی از جمله انتظاراتی است که از مدیریت شهری و ظرفیت شهرداری تهران داریم.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5779

به "زالی: شرایط تهران در روبرو با کرونا برای مدیریت شهری تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: شرایط تهران در روبرو با کرونا برای مدیریت شهری تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید