رچت و کلنک برای همه رایگان می گردد؛ طرح جدید سونی برای فاصله اجتماعی

به گزارش دَبی بلاگ، سال گذشته برای همه سال سخت و پررنجی بوده است. نه تنها شیوع ویروس کرونا کمتر نشده، بلکه در برخی از نقاط دنیا تهدید آن بیشتر شده و انواع جهش یافته ای را هم به خود دیده است. از این رو، سونی دوباره تصمیم گرفته طرح جالب بازی در خانه را راه بیندازد و از جامعه هواداران خود در این دوره سخت قدردانی کند.

رچت و کلنک برای همه رایگان می گردد؛ طرح جدید سونی برای فاصله اجتماعی

اگر به خاطر داشته باشید، سونی در ماه آوریل سال قبل و در اوایل شیوع ویروس کووید-19 این طرح را برای یک ماه راه اندازی کرد و دو بازی محبوب و تحسین شده خود یعنی بازی Journey و Uncharted: The Nathan Drake Collection را به صورت رایگان برای هواداران خود قرار داد که در صورت دریافت این آثار در بازه زمانی تعیین شده، می توانستید برای همواره آن ها را به صورت رایگان اجرا کنید.

اکنون که همچنان مردم در سراسر دنیا از این ویروس رنج می برند، سونی دوباره اعلام نموده که برای اینکه جامعه هواداران پلی استیشن تصمیم ایمن یعنی ماندن در خانه را دنبال نمایند و همچنین برای حمایت، تقدیر و تشویق آن ها برای بیشتر ماندن در خانه ها، دوباره طرح بازی در خانه را راه اندازی نموده اند.

با این حال، یک تفاوت عظیم وجود دارد. سونی اعلام نموده که طرح بازی در خانه سال 2021، بر خلاف سال گذشته فقط یک ماه نخواهد بود و قرار است از ماه مارس شروع گردد و تا ماه ژوئن ادامه پیدا کند. این یعنی سونی در این 4 ماه میخواهد که چندین بازی ویدیویی را برای هوادارانش رایگان کند.

این طرح، با رایگان شدن بازی Ratchet & Clank که در سال 2016 برای پلی استیشن 4 عرضه شد بود، شروع خواهد شد. این اثر در تاریخ 11 اسفند 1399 (1 مارس 2021) به مدت 1 ماه و تا سرانجام 12 فروردین 1400 (1 آوریل) به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. البته می توان گفت که بخشی از این تصمیم گرفته شده از سوی سونی هوشمندانه هم بوده است زیرا مدتی دیگر قسمت جدید مجموعه بازی رچت اند کلنک به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و رایگان شدن قسمت قبل می تواند اشتیاق هواداران را برای قسمت بعدی هم بیشتر کند. در واقع، این تصمیمی است که می تواند از چند منظر و برای همه سودمند باشد.

جیم رایان درباره این موضوع اعلام نموده است:

در کنار رایگان شدن بازی Ratchet & Clank، سونی پیشنهاد بسیار جالبی را هم برای هواداران انیمه های ژاپنی داشته است. سونی اعلام نموده که سرویس Funimation، سرویس معروف اشتراکی پخش انیمه شرکت سونی، از تاریخ 5 فروردین 1400 (25 مارس) برای دارندگان پلی استیشن برای مدت محدودی دسترس گسترده و بیشتری خواهد داشت. در توضیحات اشاره شده که علاوه بر 14 روز آزمایشی عادی و استاندارد که به صورت طبیعی وجود دارد، برای کاربران جدید این سرویس 90 روز اشتراک رایگان دیگر فعال خواهد شد.

جیم رایان در ادامه سخنان خود تأکید می نماید که این فقط شروع راه بوده است و سونی پیشنهادهای بیش تری را برای این طرح در نظر گرفته است.

همان طور که گفته شد، این طرح از چند روز دیگر و در تاریخ 1 مارس شروع خواهد شد.

منبع: بلاگ پلی استیشن

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16200

به "رچت و کلنک برای همه رایگان می گردد؛ طرح جدید سونی برای فاصله اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رچت و کلنک برای همه رایگان می گردد؛ طرح جدید سونی برای فاصله اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید