روشن: استقلال می تواند العین را شکست دهد، رحمتی و انصاری مؤثرترین بازیکنان استقلال بودند

به گزارش دَبی بلاگ، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که این تیم می تواند العین را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد.

روشن: استقلال می تواند العین را شکست دهد، رحمتی و انصاری مؤثرترین بازیکنان استقلال بودند

حسن روشن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن بیان این مطلب در مورد حال عمومی اش گفت: سه شنبه هفته گذشته با خواسته خودم از بیمارستان مرخص شدم، چون نمی خواستم دیگر بیماران اذیت شوند! باید از پرسنل بیمارستان تشکر کنم. الان هم حالم بهتر شده هر چند کمی سوزش و درد دارم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد استقلال در فصل جاری شرح داد: استقلال در مجموع عملکرد خوبی داشت ولی مهم این است که تیم فعلی برای فصل بعد حفظ شود و استقلال بتواند این نمایش را در آینده هم ادامه دهد. من بعید می دانم استقلال بتواند تمای نفراتش را حفظ کند، ولی امیدوارم برای فصل بعد هم تیم پرقدرتی بسته شود.

روشن در پاسخ به این سؤال که مؤثرترین بازیکن استقلال در فصل گذشته چه کسی بود، گفت: رحمتی و جابر انصاری مؤثرترین بازیکنان استقلال بودند و در بعضی بازی های مهم خودشان را به خوبی نشان دادند. البته فکر می کنم در این تیم همه زحمت کشیدند و نمی توان از یک نفر نام برد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال همچنین راجع به بازی برابر العین امارات تأکید کرد: کار استقلال بازی به بازی سخت تر می شود. العین تیم ضعیفی نیست، ولی فکر می کنم آنها نسبت به سال های گذشته ضعیف تر شده اند. استقلال می تواند از سد العین عبور کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. من برای سه نماینده ایران در آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مقابل رقبای شان پیروز شوند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5466

به "روشن: استقلال می تواند العین را شکست دهد، رحمتی و انصاری مؤثرترین بازیکنان استقلال بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشن: استقلال می تواند العین را شکست دهد، رحمتی و انصاری مؤثرترین بازیکنان استقلال بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید