دوره آموزش مبانی مدیریت عمومی هتل در سرعین برگزار می شود

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور راه اندازی هتل اسکول دوره آموزش مبانی مدیریت عمومی هتل در سرعین برگزار می شود.

دوره آموزش مبانی مدیریت عمومی هتل در سرعین برگزار می شود

اشکان شکاری با اعلام این خبر تأکید کرد: این دوره به منظور افزایش سطح خدمات هتل داران استان، در دو روز و در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سرعین با حضور مدرس برتر صنعت هتلداری برگزار می شود.

او اضافه کرد: با تأکید استانداری و اداره کل استان، راه اندازی هتل اسکول و برگزاری دوره های آموزشی گردشگری بر عهده شرکت توسعه گردشگری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی است که به همین دلیل برای 22 و 23 مهرماه اولین دوره آموزشی را برگزار می کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل شرح داد: هتل اسکول با هدف افزایش سطح آگاهی و سواد جامعه گردشگری استان ایجادشده و تلاش خواهد کرد با استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه نقش خود را به خوبی ایفا کند.

او اضافه کرد: آموزش های تخصصی به کارکنان و مسئولان مراکز ارائه خدمات گردشگری و تاسیسات گردشگری شامل هتل ها، رستوران ها، آژانس ها، مجموعه های پذیرایی، مجتمع های تفریحی توریستی، رانندگان وسایل نقلیه و تمامی گروه های فعال در بخش گردشگری در برنامه هتل اسکول واقع شده است.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دنیای سفر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3264

به "دوره آموزش مبانی مدیریت عمومی هتل در سرعین برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزش مبانی مدیریت عمومی هتل در سرعین برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید