درگذشت 2 دانشجوی دکتری علم وصنعت در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی

به گزارش دَبی بلاگ، محمدحسین ساکت، دانشجوی مقطع دکترای دانشکده مهندسی راه آهن و پدرام جدیدی دانشجوی مقطع دکترای دانشکده مهندسی عمران علم وصنعت در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی جان باختند.

درگذشت 2 دانشجوی دکتری علم وصنعت در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی

به گزارش خبرنگاران بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، محمدحسین ساکت، دانشجوی مقطع دکترای دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت، در سانحه سقوط صبح امروز هواپیمای اوکراینی جان باخت.

این دانشجو ورودی سال 1394 دکترای گرایش مهندسی ماشین های ریلی دانشگاه علم و صنعت بود و مقطع کارشناسی ارشد را هم در دانشگاه علم و صنعت ایران گذرانده بود.

پدرام جدیدی نیز در سانحه هوایی صبح امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد. وی نیز در سال 1397 در دانشکده مهندسی عمران، گرایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی در مقطع دکتری پذیرفته شده بود و پس از مدتی برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری به کشور کانادا رفته بود.

روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت درگذشت این دو دانشجو را به تمامی دانشگاهیان علم و صنعت ایران و به خصوص والدین و بستگان ایشان تسلیت گفته است.

پیشتر اعلام شد که در طی سقوط هواپیمای بوئینگ 737 اوکراین تعدادی از دانشجویان ایرانی از جمله دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه شریف، امیرکبیر و خواجه نصیر جان باختند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6926

به "درگذشت 2 دانشجوی دکتری علم وصنعت در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت 2 دانشجوی دکتری علم وصنعت در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید