خوزستان، تحریم نشست خبری دنیزلی پس از اولین شکست تراکتور در نوزدهمین دوره لیگ برتر

به گزارش دَبی بلاگ، عدم حضور سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اعتراض خبرنگاران آبادانی را به دنبال داشت.

خوزستان، تحریم نشست خبری دنیزلی پس از اولین شکست تراکتور در نوزدهمین دوره لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران از آبادان، نشست خبری مصطفی دنیزلی پس از شکست تیمش در خانه صنعت نفت آبادان با حاشیه همراه بود و در نهایت نیز با تحریم خبرنگاران روبرو شد و برگزار نشد.

دنیزلی در صحبت کوتاهی درباره اعتراض خبرنگاران نسبت به عدم حضور هیچ کدام از اعضای کادر فنی تیم تراکتور در نشست خبری قبل از این بازی گفت: فکر می کنم ما این قضیه را نمی توانیم به شما برسانیم یا از لحاظ حقوقی و قانونی تفهیم نمی گردد. ما به دوستان این را می گوییم که نزدیک به هزار کیلومتر می آییم و در هتل خودمان هستیم و اگر این چنین برنامه ریزی است، خبرنگاران هتل ما تشریف بیاورند. آن ساعتی که شما برای نشست مطبوعاتی می خواهید، ما جلسه تمرینی داریم. به هرحال من هم از شما این را درخواست دارم که شرایط من را درک کنید.

در ادامه یکی از خبرنگاران با اشاره به اتفاق هشت سال قبل و زمان حضور دنیزلی در پرسپولیس و با یادآوری رفتار مشابه سرمربی تراکتور با خبرنگاران آبادانی، یکبار دیگر به دنیزلی اعتراض کرد.

در نهایت نیز خبرنگاران آبادانی، نشست خبری مصطفی دنیزلی را تحریم و محل کنفرانس را ترک کردند و هیچ پرسش و پاسخی درباره بازی امروز مطرح نشد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3558

به "خوزستان، تحریم نشست خبری دنیزلی پس از اولین شکست تراکتور در نوزدهمین دوره لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، تحریم نشست خبری دنیزلی پس از اولین شکست تراکتور در نوزدهمین دوره لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید