خودکفایی در فراوری استارت و دینام، دستاورد ایسکرا در سال 98

به گزارش دَبی بلاگ، شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیرمجموعه کروز در زمینه فراوری انواع دینام و استارت خودروهای سواری است که توانست در سال 98 بیش از 90 درصد از اجزای تشکیل دهنده این دو محصول را بومی سازی کند.

خودکفایی در فراوری استارت و دینام، دستاورد ایسکرا در سال 98
  1. شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران در سال 98 بیش از 90 درصد از اجزای تشکیل دهنده استارت و دینام خودروهای سواری را بومی سازی کرد.
  2. ایسکرا با کسب مجوزهای لازم از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد.
  3. از جمله برنامه های آینده شرکت ایسکرا می توان به طراحی و ساخت انواع موتورهای DC، مجموعه های مونتاژی وابسته از قبیل شیشه بالابر، برف پاک کن و … و مشارکت در فراوری قطعات خودروی برقی در آینده اشاره نمود.

شرکت ایسکرا به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان استارت و دینام خطوط فراوری خودروهای داخلی، در سال های فعالیت خود پیروز به اخذ گواهینامه های متعددی از جمله استانـدارد مدیریت کیفیت IATF16949:2016، ISO9001:2015 و… شده است. علاوه بر آن ایسکرا دارای تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته مطابق تکنولوژی های نوین می باشد که دارای گواهینامه های استاندارد بین المللی 17025ISO/IEC، آزمایشگاه همکار اداره استاندارد ملی ایران در آزمون های استارت و دینام خودرو و سختی سنجی فلزات و صلاحیت کالیبراسیون ابعادی و فشار است و در بین 500 شرکت برتر کشور رتبه 302 را داراست.

ایسکرا با استفاده از تکنولوژی روز جهان و دستگاه های پیشرفته و همچنین با یاری جوانان و مهندسان نخبه توانست در سال گذشته بیش از 90 درصد از اجزای استارت و دینام خودرو را داخلی سازی کند.

این شرکت با کسب مجوزهای لازم از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب تنها شرکت در حوزه فراوری این محصول برای خودروهای داخلی شناخته شده که طراحی انواع استارت و دینام را بومی سازی نموده است.

ایسکرا در سال گذشته با تامین استارت و دینام مورد احتیاج خودروسازان و تحویل به موقع تعهدات خود کوشش کرد تا خودرویی در کف کارخانه نماند و بدین منظور شرکت مگاموتور سایپا طی مراسمی از این شرکت تقدیر به عمل آورد.

در کنار این دستاوردها، از جمله برنامه های آینده شرکت ایسکرا می توان به طراحی و ساخت انواع موتورهای DC، مجموعه های مونتاژی وابسته از قبیل شیشه بالابر، برف پاک کن و … و مشارکت در فراوری قطعات خودروی برقی در آینده اشاره نمود.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7105

به "خودکفایی در فراوری استارت و دینام، دستاورد ایسکرا در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکفایی در فراوری استارت و دینام، دستاورد ایسکرا در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید