خودروهای زرهی رباتیک از سال 2020 وارد ارتش ایالات متحده می شوند

به گزارش دَبی بلاگ، سخنگوی ارتش ایالات متحده خاطرنشان کرد که از سال 2020 خودروهای یگان زرهی این ارتش به شکل کامل رباتیک خواهند شد. البته این پروژه طی یک سال آزمایشی اجرا می گردد و در صورت موفقیت از سال 2021 این طرح رسمی تر اجرا خواهد شد و مرحله پایانی نیز به سال 2023 موکول می گردد.

خودروهای زرهی رباتیک از سال 2020 وارد ارتش ایالات متحده می شوند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ارتش ایالات متحده می گوید که از سال آینده یک خودروی رزهی جدید رباتیک را وارد یگان زرهی خود می نماید. به نظر می رسد در حال حاضر هدف اولیه ارتش اجرای آزمایش برای خودروهایی است که قرار است در جنگ شرکت نمایند.

خودروهای زرهی رباتیک نه تنها در جنگ مشارکت دارند بلکه می توانند از تلفات انسانی بکاهند. ماموریت فعلی خودروهای زرهی M113 است و توسط سربازان روی یک خودرو رباتیک انجام می گردد که توسط سیستم هوشمند MET-Ds کنترل می گردد. درواقع این سیستم از دوربین هایی هوشمند و برجک مجهز برخوردار خواهد بود که خدمه خودرو رباتیک می توانند با پنل های لمسی آن را کنترل نمایند.

فاز اول آزمایش در ماه مارس در فورت کارسون در کلرادو شروع خواهد شد و شامل دو موتور MET-D و چهار RCVS خواهد بود. هر MET-D توسط یک راننده، تفنگدار و چهار سرباز کنترل می گردد، سپس سیستم مرکزی رباتیک ارتش نتایج را آنالیز خواهد نمود. چندین سال است که ارتش ایالات متحده روی ساخت وسایل نقلیه رباتیک زرهی کار می نماید. جالب است بدانید وسایل نقلیه ای که در فاز نخست این آزمایش ها استفاده می گردد، وسایل نقلیه واقعی رباتیک نیستند، بلکه وسایل نقلیه جایگزین برای شبیه سازی یک پلت فرم برای آینده محسوب می شوند.

این آزمایش ها نه تنها روی توانایی های وسیله نقلیه متمرکز می گردد بلکه در خصوص نحوه استفاده آنها توسط اپراتورها و یادگیری نحوه استفاده از وسایل نقلیه آینده رباتیک برابر حمله دشمن نیز قوی عمل می نماید. دیوید سنتنو جونیور رئیس اداره توانمندی های مرکزی ارتش ایالات متحده می گوید: زمانی که نیروهای آمریکایی زیر آتش دشمن می روند، ارتش باید اقدام به پیدا کردن راه هایی برای نفوذ به این حباب، خنثی سازی سیستم های آنها و ایجاد فضایی زمینی و هوایی کند. این سیستم های رباتیک قادر به انجام این کار هستند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1627

به "خودروهای زرهی رباتیک از سال 2020 وارد ارتش ایالات متحده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای زرهی رباتیک از سال 2020 وارد ارتش ایالات متحده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید