خودروهای این برند بیشتر از بقیه خودروها تصادف می نمایند!

به گزارش دَبی بلاگ، دیجیاتو نوشت: براساس تجزیه وتحلیل 30 برند خودرو، رانندگان تسلا بالاترین اندازه تصادف را در بین دیگر برندها دارند. در طول یک سال، رانندگان تسلا با نرخ تصادف 23.54 به ازای هر 1000 راننده در رتبه اول قرار دارند.

خودروهای این برند بیشتر از بقیه خودروها تصادف می نمایند!

رانندگان برند رام (Ram) نیز با نرخ 22.76 در رتبه دوم قرار گرفتند. به نظر می آید قابلیت Autopilot تسلا، یکی از دلیل های تصادف در این خودروهای برقی باشد.

  • آخرین تصاویر به جا مانده از ببر باشکوه مازندران

براساس مطالعه و تجزیه وتحلیل های LendingTree، بین نوامبر 2022 (آبان 1401) و نوامبر 2023 (آبان 1402)، 23.54 تصادف تسلا به ازای هر 1000 راننده اتفاق افتاده است. تنها دو برند رام با نرخ 22.76 و سوبارو با نرخ 20.90 به ازای هر 1000 راننده بیش از 20 تصادف داشته اند. بعلاوه در نرخ حادثه برند رام در رتبه اول و تسلا در رتبه دوم قرار گرفته است. تفاوت نرخ تصادف و نرخ حادثه در این است که در نرخ حادثه، فاکتورهایی مثل سرعت در نظر گرفته نمی گردد. درکل، داده های LendingTree در خصوص دلیل دقیق تصادفات کاملاً قطعی نیستند.

نرخ بالای تصادفات تسلا

دلیل اینکه تسلا تا این حد مستعد تصادف است می تواند قابلیت رانندگی اتوماتیک (Autopilot) آن باشد. سال گذشته، وزارت دادگستری تحقیقاتی را در خصوص تسلا شروع کرد و دریافت که 322 تصادف از جلو و سایر برخوردها ناشی از Autopilot بوده است. تسلا ادعا می نماید که نقص های این قابلیت را با یک به روزرسانی ابری رفع خواهد نمود.

منتقدان این قابلیت به این نکته اشاره می نمایند که بازاریابی گمراه نماینده تسلا ممکن است به رانندگان احساس امنیت کاذب بدهد و آن ها را فریب دهد تا فکر نمایند خودرو می تواند کاملاً کنترل رانندگی را در امنیت کامل به دست گیرد.

بعلاوه براساس آمار منتشرشده، رانندگان BMW بیشترین DUI (رانندگی تحت تأثیر دارو و الکل) را داشته اند و در اینجا رانندگان تسلا بسیار خوب عمل نموده اند و در رتبه بیستم قرار دارند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

  • شلیک مرگبار سوپرسونیک از جنگنده سوخو 35 / عکس

  • کتاب عجیبی که 100 سال پیش، آینده را دقیق پیش بینی کرد

  • عجیب ترین آپشن ماشین نو تسلا / عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 آذر 1402 بروزرسانی: 30 آذر 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 31391

به "خودروهای این برند بیشتر از بقیه خودروها تصادف می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای این برند بیشتر از بقیه خودروها تصادف می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید