حضور نمایندگان تکواندوی خراسان شمالی در دوره مربیگری درجه یک

به گزارش دَبی بلاگ، آرزو کمالی نژاد در تبادل نظر با خبرنگاران اظهار کرد: دوره مربیگری درجه یک بانوان برای ارتقاء مربیان درجه 2 به سطح یک است که این دوره در سالن شهید قورچانی اصفهان و با حضور حدود 100 مربی پیگیری می گردد.

حضور نمایندگان تکواندوی خراسان شمالی در دوره مربیگری درجه یک

کمالی نژاد با بیان اینکه این دوره به مدت هفت روز برگزار می گردد، گفت: مریم یوسفی، معصومه کمالی نژاد و فاطمه شعبانی حضور خواهند داشت و زیر نظر مدرسان فدراسیون آموزشی می بینند.

وی اضافه کرد: در این دوره، ارتقای درجه مربیگری تا سطح ملی و ممتاز در دستور کار قرار گرفته است و تدریس به روز ترین آموزه های مربیگری از نظر تئوری و عملی از مهمترین موضوعاتی است که در این هفت روز به مربیان آموزش داده می گردد.

وی توضیح داد: باتوجه به صحبت های مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در جلسه هم اندیشی هیئت های ورزشی مبنی بر استفاده از مربیان برتر و با اخلاق برای پرورش استعدادها برای آمادگی حضور در المپیاد ورزشی استعدادهای برتر سال آینده، هیئت تکواندو استان این سخنان را هدف قرار داده و یکی از اقدامات مهم خود را پرورش مربیان برتر و اعزام آنان به دوره های ارتقاء سطح مربیگری می داند.

به گزارش خبرنگاران، دوره ارتقای درجه مربیگری از 29 دی ماه جاری به میزبانی استان اصفهان شروع می گردد و سه نماینده از خراسان شمالی در این دوره حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 176

به "حضور نمایندگان تکواندوی خراسان شمالی در دوره مربیگری درجه یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نمایندگان تکواندوی خراسان شمالی در دوره مربیگری درجه یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید