حریرچی: کنکور سراسری با تدابیر خاص بهداشتی برگزار می شود ، برای مراسم شب های قدر برنامه ریزی شده

به گزارش دَبی بلاگ، معاون کل وزارت بهداشت بابیان اینکه برای آزمون های سراسری تدابیر لازم اندیشیده شده است، گفت: این آزمون با تدابیر خاص بهداشتی امسال برگزار می شود.

حریرچی: کنکور سراسری با تدابیر خاص بهداشتی برگزار می شود ، برای مراسم شب های قدر برنامه ریزی شده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حریرچی ظهر جمعه در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری بیماری کوید 19 در استانداری سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیات اولیه در خصوص کنکور، مدارس و دانشگاه ها گرفته شده است، ابراز داشت: با توجه به اثرگذاری کنکور و برخی آزمون ها در آینده دانش آموزان و دانشجویان و از سویی وجود بیماری کرونا نیز برای خانواده ها و بسیاری افراد استرس زا است.

وی افزود: سالن امتحانات معمولاً آرایش مناسبی دارد که نگرانی بابت فاصله اجتماعی نیست، اما ورودی خروجی و برخی سفر ها شاید مشکل آفرین باشد که از این رو برای برگزاری امتحانات تدابیر مناسبی اتخاذشده است.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز تدابیر خاصی برای برگزاری مراسم شب های قدر منظور شده است، افزود: برای این تصمیمات در موعد مشخص خود اطلاع رسانی عمومی می شود.

حریری چی افزود: مدارس و دانشگاه معمولاً جزو اولین مناطقی بودند که با شیوع کرونا بسته شدند و قطعاً در مناطق پرخطر آخرین مکانی خواهند بود که بازگشایی می شوند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8583

به "حریرچی: کنکور سراسری با تدابیر خاص بهداشتی برگزار می شود ، برای مراسم شب های قدر برنامه ریزی شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریرچی: کنکور سراسری با تدابیر خاص بهداشتی برگزار می شود ، برای مراسم شب های قدر برنامه ریزی شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید