جذب سرمایه گذار و توسعه فضای سبز توسط شهرداران جدی گرفته شود

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فریدون همتی در جلسه با شهرداران استان که سه شنبه شب در سالن استانداری برگزار شد اظهارداشت: محدود بودن امکانات و منابع اعتباری شهرداری ها ایجاب می کند تا بدنبال تامین منابع جدید باشید و انتظار داریم همه شهرداران با شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های خود برای جذب سرمایه گذار هم اقدام کنند.

جذب سرمایه گذار و توسعه فضای سبز توسط شهرداران جدی گرفته شود

استاندار قزوین شرح داد: با مدیریت مناسب و منطقی باید ضمن اولویت بندی طرح ها به نیازهای منطقه پاسخ داد تارضایت مردم جلب شود.

مکانیزه شدن فعالیت شهرداری ها موجب کاهش تخلف می شود

همتی اظهارداشت: با مکانیزه کردن امور شهرداری ها می توان ضمن کاهش تخلف زمینه تسریع در امور مردم و جلب رضایت آنها را فراهم کرد.

استاندار قزوین گفت: هر چقدر مراجعه حضوری مردم به شهرداری ها کمتر شود فساد و تخلف هم کاهش می یابد لذا باید توسعه خدمات الکترونیک را دراولویت برنامه های خود قرار دهید. پ

وی بیان نمود: شهرداران باید نظارت بر امور را جدی بگیرند و با دقت در اجرای قوانین توسعه فضای سبز، تقویت گردشگری و ساماندهی مبلمان شهری و سیمای شهرهای خود را جدی بگیرند.

تصمیم درست و جسورانه بگیرید

همتی گفت: در استان به مدیران جسور و شجاع که قانونمند و کارشناسی حرکت کنند نیازمندیم و به آنها اهمیت می دهیم زیرا مدیریت بدون ریسک معنا ندارد.

وی اضافه نمود: شوراهای شهر هم باید در انتخاب شهرداران قوی و متعهد دقت کنند و با گنجاندن نیازهای مردم در برنامه ریزی ها به شهرداران فرصت دهند تا کارها عملیاتی شود.

استاندار یادآورشد: در آستانه انتخابات از شهرداران درخواست می کنیم ضمن زیباسازی معابر شهری به فعال شدن سرویس های بهداشتی، آسفالت معابر، تامین روشنایی و سایر خدمات شهری توجه کنند تا مردم بانشاط شوند.

وی از تشکیل جلسه ویژه مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان هم خبر داد و اظهارداشت: همه باید بدون گرایش های سیاسی برای خدمت به مردم همت کنیم و اجازه ندهیم حاشیه ها ما را از خدمت بازدارد.

استاندار گفت: با تدبیر و مدیریت خوب شوراها و شهرداران خوشبختانه بیش از 70 درصد اعتبارات شما در بخش عمرانی هزینه می شود که راضی کننده است و با محدودیت منابع مالی باید مراقبت کنید تا پروژه ها نیمه تمام نماند و تا طرحی تکمیل نشده کار بعدی را آغاز نکنید.

وی شرح داد: دولت جدید در زمینه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با قاطعیت عمل می کند لذا از شهرداران درخواست می کنیم مراقب باشند تا هیچ بنایی بدون مجوز ساخته نشود زیرا در غیر این صورت هزینه های زیادی به مردم تحمیل می شود.

استاندار اضافه نمود: تسهیل و تسریع در نوسازی بافت های فرسوده شهری را در اولویت کاری خود قرار دهید تا نگذاریم هویت های شهری تخریب شده و از بین برود و مردم مجبور شوند به حاشیه شهرها رفته و مرتکب ساخت و ساز غیرقانونی شوند.

همتی با اعزام شهرداران به سفرهای داخل و خارج کشور برای کسب تجربه و نیز حضور شهرداران در جلسه شورای اداری استان موافقت کرد.

در این جلسه شهرداران دیدگاهها و مسائل خود را مطرح کردند و خواستار حمایت استاندار از فعالیت در شهرهای کوچک شدند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5806

به "جذب سرمایه گذار و توسعه فضای سبز توسط شهرداران جدی گرفته شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه گذار و توسعه فضای سبز توسط شهرداران جدی گرفته شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید