توافق شخصی میلینکوویچ ساویچ با منچستریونایتد

به گزارش دَبی بلاگ، یک نشریه انگلیسی مدعی شد هافبک صربستانی لاتزیو به توافق شخصی با منچستریونایتد دست یافته است.

توافق شخصی میلینکوویچ ساویچ با منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، مدیران باشگاه منچستریونایتد پس از جدایی آندر هررا از این تیم و از آنجایی که می دانند ممکن است پل پوگبا هم در این تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا گردد، به دنبال جذب یک هافبک هستند و به همین دلیل با سران باشگاه لاتزیو در حال مذاکره بر سر انتقال سرگئی میلینکوویچ ساویچ به اولدترافورد هستند.

نشریه دیلی میل انگلیس اطلاع داد هافبک صربستانی آبی پوشان رم با منچستریونایتد به توافق شخصی رسیده و پیشنهاد این باشگاه انگلیسی برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ را پذیرفته است. به این ترتیب اکنون برای عملی شدن این انتقال احتیاج به توافق دو باشگاه است.

سرگئی میلینکوویچ ساویچ 24 ساله تابستان گذشته هم بحث پیوستنش به منچستریونایتد مطرح بود، به نظر می رسد این بار این انتقال می تواند عملی گردد. ماتیا کژمان، مدیر برنامه های این هافبک صربستانی هم برای مذاکره با مدیران باشگاه من یونایتد راهی انگلیس شده است.

گره این انتقال اما به دست پل پوگبا 26 ساله باز می گردد و در صورت جدایی این هافبک فرانسوی از جمع شیاطین سرخ که مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس قرار گرفته است، راستا میلینکوویچ ساویچ برای پیوستن به منچستری ها هموارتر خواهد شد.

باشگاه منچستریونایتد میخواهد با پیشنهادی 75 میلیون یورویی که با پاداش های در نظر گرفته شده می تواند تا 90 میلیون یورو برسد، بار دیگر شانس خود را برای جذب این هافبک صربستانی امتحان می نماید.

میلینکوویچ ساویچ که تا سال 2023 با لاتزیو قرارداد دارد، فصل گذشته در 31 بازی سری A برای آبی پوشان رم به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 5 گل، 3 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخت.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1807

به "توافق شخصی میلینکوویچ ساویچ با منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق شخصی میلینکوویچ ساویچ با منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید