تفاهم همکاری میان رسانه ملی و شبکه الفرات عراق امضا می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عباس ناصری طاهری و عباس عیساوی مدیر شبکه الفرات عراق در این دیدار بر اهمیت گسترش روابط رسانه ای در زمینه های مختلف تاکید کردند. عباس عیساوی مدیر شبکه الفرات عراق با توجه به توانمندی سازمان صدا و سیما در زمینه تولیدات برنامه ای و تجهیزات فنی، خواستار استفاده از تجربیات سازمان صدا و سیما برای ارتقای کیفی برنامه های الفرات شد. وی همچنین با توجه به امکانات دانشگاه صدا و سیما درخواست آموزش کارکنان شبکه الفرات را بیان کرد.

تفاهم همکاری میان رسانه ملی و شبکه الفرات عراق امضا می گردد

عباس ناصری طاهری مدیرکل امور بین الملل رسانه ملی نیز با تاکید بر سابقه همکاری رسانه ای با شبکه الفرات، آمادگی سازمان صدا و سیما برای گسترش همکاری های رسانه ای با این شبکه را اظهار داشت.

دو طرف همچنین ابراز امیدواری کردند در آینده نزدیک یادداشت تفاهم همکاری رسانه ای میان سازمان صدا و سیما و شبکه الفرات به امضای طرفین برسد.

شبکه الفرات در سال 2004 میلادی توسط مجلس اعلای اسلامی عراق با هدف ترویج فرهنگ اسلامی در بغداد راه اندازی شد. برنامه های الفرات در بخش های سیاسی، خبری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و سرگرمی به وسیله ماهواره های نایل ست و هات برد در کشورهای عربی، آسیایی، اروپایی، آمریکای شمالی، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل دریافت است.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3023

به "تفاهم همکاری میان رسانه ملی و شبکه الفرات عراق امضا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم همکاری میان رسانه ملی و شبکه الفرات عراق امضا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید