تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 93 نفر رسید

به گزارش دَبی بلاگ، مقامات مسئول در روسیه با تشریح اقدامات صورت گرفته برای مقابله با گسترش ویروس کرونا، یادآور شدند: تا به امروز 93 مورد آلودگی به این عفونت ثبت شده، ضمن اینکه هیچ مورد مرگی وجود نداشته و 10 درصد مبتلایان بهبود یافته اند.

تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 93 نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، تاتیانا گلیکووا معاون نخست وزیر روسیه روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی اقدامات برای مقابله با گسترش ویروس کرونا در این کشور خاطرنشان کرد که تا به امروز 93 مورد از عفونت ویروس کرونا در روسیه ثبت شده است. در مجموع 79 نفر در این رابطه در بیمارستان بستری هستند و 57 نفر از آنها دارای بیماری خفیف و بدون علائم هستند.

گلیکووا یادآور شد که در حال حاضر در روسیه حدود 100 هزار سیستم آزمایش برای تشخیص ویروس کرونا فراوری شده است. تقریباً 710 هزار نفر در حال استفاده است ، 427 هزار سیستم آزمایش کرونا به مناطق تحویل داده شده و 282 هزار سیستم تست جدید نیز طی امروز و فردا به سراسر کشور ارسال خواهند شد.

بر اساس اطلاعات ستاد عملیاتی برای نظارت و کنترل اوضاع در رابطه با گسترش ویروس کرونا ، 20 مورد عفونت کرونا در مسکو ، 10 مورد - در منطقه مسکو ، 3 مورد در سن پترزبورگ و منطقه سامارسکی و در بعضی مناطق دیگر روسیه نیز هر کدام یک مورد ثبت شده است.

در نتیجه آنالیز اپیدمیولوژیک ، معین شده که کلیه افراد آلوده در روسیه طی هفته های اخیر از کشورهای بسیار آلوده به ویروس کرونا (ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا ، سوئیس) به کشور مراجعت نموده اند .

وزارت بهداشت روسیه نیز روز دوشنبه خاطرنشان کرد که تقریباً 10 درصد از مبتلایان به بیماری عفونت ویروس کرونا در کشور دیگر از بیمارستان مرخص شده و بقیه تحت نظر کامل هستند و هیچ مورد مرگ یا خطر جدی بین آنها وجود ندارد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6667

به "تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 93 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 93 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید