تصمیم ناگهانی؛ درویش از هیات مدیره پرسپولیس حذف شد!

به گزارش دَبی بلاگ، رضا درویش مدیرعامل سرخ ها از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شد.

تصمیم ناگهانی؛ درویش از هیات مدیره پرسپولیس حذف شد!

به گزارش خبرنگاران مجمع سرنوشت ساز باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار گردید که نام رضا درویش از هیئت مدیره سرخپوشان کنار رفت تا او تنها به عنوان مدیرعامل و نفر اول اجرایی به کار خود ادامه دهد.

این در حالی است که حسین شهریاری، محمد دلبری و حسین خبیری سه عضو هیئت مدیره هستند که در سمت خود به کار ادامه خواهند داد و پیمان حدادی نیز نفر تازهی است که در این جایگاه کارش را شروع می نماید.

نکته مهم این است که بسیاری انتظار نداشتند رضا درویش از هیئت مدیره کنار برود اما این اتفاق رخ نداد تا او باوجود ابقا در سمت مدیرعاملی، جایگاه قبلی را از دست بدهد.

بعلاوه هیئت مدیره سرخپوشان برای دوره تازه 5 نفره خواهد بود و پیمان حدادی تنها کسی است که به این جمع اضافه می گردد و باید دید که چه خواهد نمود.

در حالی که تصور می شد مجید پوراحمدی نیز از ترکیب هیئت مدیره کنار خواهد رفت اما او در پست خود به جای مانده تا رضا درویش تنها عضو کنار رفته از ترکیب مدیریتی سرخپوشان باشد و تنها در پست مدیرعاملی باقی بماند.

ترکیب تازه هیئت مدیره پرسپولیس: پیمان حدادی، مجید پوراحمدی، حسین خبیری، حسین شهریاری و محمد دلبری. باید دید حالا این نفرات چه مدت در این پست باقی خواهند ماند و کار خود را به چه شکلی پیش خواهند برد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30435

به "تصمیم ناگهانی؛ درویش از هیات مدیره پرسپولیس حذف شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم ناگهانی؛ درویش از هیات مدیره پرسپولیس حذف شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید