تصاویر ، وانتی با امکانات کامل یک کمپر برای سفرهای طولانی ، نگاهی به جدیدترین محصول تراک هاوس

به گزارش دَبی بلاگ، تراک هاوس امکانات دلپذیر یک کمپر را در پشت مدل جدیدی از بی سی آر که نسخه ارتقا یافته از وانت رم 3500 است، ارائه می دهد.

تصاویر ، وانتی با امکانات کامل یک کمپر برای سفرهای طولانی ، نگاهی به جدیدترین محصول تراک هاوس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موتور1، همه می دانند که اگر می خواهید به طور منظم از سکوت در فضای باز لذت ببرید، به دور از همهمه و شلوغی یک خانه کوچک در میانه ناکجاآباد می سازید یا می خرید. اما رفتن به این خانه به این معنی است که شما فقط به یک مکان گره خورده اید و جای دیگری نخواهید رفت، بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا کلبه یا خانه کوچک در جنگل را با توانایی رفتن به هر جایی که دلتان می خواهد ترکیب کنید؟

خب، افراد تراک هاوس(TruckHouse) که در موضوع کمپرها تخصص دارند، ممکن است با مدل نو بی سی آر(BCR) خود یعنی نسخه ارتقا یافته از وانت رم 3500، 4 در 4 (Ram 3500 4x4) که در جایگاه بالاتری خودروهای آمریکایی اکسپدیشن (AEV) Prospector XL قرار گرفته است و یک مدل اصلاح و تقویت شده است، به این احتیاج پاسخ دهند.

در زمره این تغییرات می توان به بدنه کربن مونوکوک که درون آن با خلا پر شده و به وسیله سیستم نصب بدون پیچ به وسیله فیبر کربن به شاسی وانت متصل می گردد، اشاره نمود. خانه متحرک BCR دارای یک سیستم آیرودینامیکی به اصطلاح HiPR Foils در قسمت بالایی کابین است که باعث جریان هوا از کناره های بدنه می گردد. این سیستم آیرودینامیکی کاهش کشش و بهبود کارایی در سرعت های بالا را در پی دارد.

تراک هاوس بی سی آر (TruckHouse BCR)هنوز در مرحله نمونه اولیه است و تحویل آن در بهار 2024 شروع می گردد، اما مشتریان می توانند مبلغ 10 هزار دلار (حدود 500 میلیون تومان) برای رزرو این خانه لوکس پرداخت نمایند. قیمت نهایی این وانت - کمپر هنوز معین نشده است، با توجه به اینکه هنوز در حال توسعه است، اما تراک هاوس می گوید که اولین محصول آن، بی سی تی مبتنی بر تویوتا تاکوما که در سال 2021 عرضه شد، قیمتی در حدود 350,000 دلار (حدود 17 میلیارد و 500 میلیون تومان) داشت.

در قبال چنین پولی، صاحبان بی سی آر نو یک فضای داخلی ف باز با ارتفاع تا شش فوت و شش اینچ، یک غذاخوری U شکل در عقب و اتاقی برای حداکثر ظرفیت چهار بزرگسال دریافت خواهند کرد. آشپزخانه شامل یک اجاق گاز القایی، یک اجاق گاز/مایکروویو، یک سینک جادار و یک دستگاه ترکیبی از یخچال و فریزر دارای دو کشو است. بعلاوه فضای دفتر مانند کاملا مجهزی برای کار از راه دور در حال حرکت وجود دارد.

صورت عدم دسترسی به منبع اصلی تامین انرژی، تامین انرژی مورد احتیاج این کمپر ویژه ار طریق یک بانک باتری لیتیومی که به وسیله یک پلتفرم سوئیچینگ دیجیتال حالت جامد مدیریت می گردد، انجام می گیرد. در خصوص توالت، سازنده بی سی تی سه گزینه برای خانه متحرک لوکس خود ارائه می دهد: کاست، فلاش خشک یا کمپوست.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | کمپر اعجاب انگیز پیک با فضای داخلی ایده آل

تراک هاوسدر سال 2019 در اسپارکز، نوادا تأسیس شد و اولین محصول خود را با نام کمپر بی سی تی مبتنی بر تویوتا تاکوما در سال 2021 روانه بازار کرد که از کمپینگ های جمع و جور 4 در 4 دهه 1980 الهام گرفته شده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30623

به "تصاویر ، وانتی با امکانات کامل یک کمپر برای سفرهای طولانی ، نگاهی به جدیدترین محصول تراک هاوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، وانتی با امکانات کامل یک کمپر برای سفرهای طولانی ، نگاهی به جدیدترین محصول تراک هاوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید