ترامپ در اولین تجمع انتخاباتی خود درباره ایران چه گفت؟

به گزارش دَبی بلاگ، دونالد ترامپ،رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز با برگزاری تجمعی انتخابات در ایالت فلوریدا رسما کمپین انتخاباتی خود را برای انتخابات سال 2020 شروع کرد. بخشی از حرفهای او در این تجمع هم بار دیگر درباره ایران بود.

ترامپ در اولین تجمع انتخاباتی خود درباره ایران چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از سی ان ان،ترامپ در سخنرانی خود حداقل 4 بار توافق جهانی برجام که سالهای برای رسیدن به آن مذاکره شده است را یک فاجعه خواند. او در سخنرانی خود همچنین خروج یکجانبه آمریکا از این توافق را که قطعنامه 2331 سازمان ملل ضامن اجرایی آن بوده را به عنوان دستاوردی مهم در سیاست خارجی خود خواند!

او در بخشی از حرفهای خودش با همان لحن توهین آمیز همیشگی گفت:من آمریکا را از توافق فاجعه بار که واقعا فاجعه بود، فاجعه بود، توافق فاجعه بار هسته ای ایران خارج کردم و شدیدترین تحریم هایی که تا به حال (علیه کشوری) وجود داشته، علیه کشور اول حامی تروریسم در جهان اعمال کردم.

در حالی که با اقدامات نظامی آمریکا از جمله اعلام اعزام هزار نیروی جدید به خاورمیانه نگرانی های جهانی از جنگ در منطقه افزایش پیدا کرده است ترامپ مدعی شد: ما در حال طی کردن یک جهت به سمت ثبات و صلح در خاورمیانه هستیم چرا که کشورهای بزرگ خواهان جنگیدن در جنگ های بی سرانجام نیستند. این جنگ ها (در منطقه غرب آسیا) به صورت ابدی ادامه داشته است. ما در حال خارج کردن نظامیان آمریکا از منطقه هستیم. ما بالاخره آمریکا را در اولویت اول قرار دادیم.

5050

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1386

به "ترامپ در اولین تجمع انتخاباتی خود درباره ایران چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در اولین تجمع انتخاباتی خود درباره ایران چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید