بکام: به مسی در آمریکا زمان بدهید

به گزارش دَبی بلاگ، مالک اینترمیامی و هافبک سابق منچستریونایتد و رئال مادرید اولین تمرین لیونل مسی را بعد از امضای قرارداد دوونیم ساله با اینترمیامی از نزدیک دیدن کرد. سرخیو بوسکتس، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا، نیز در کنار لیونل مسی بود و قرار است به زودی جوردی آلبا نیز راهی اینترمیامی گردد.

بکام: به مسی در آمریکا زمان بدهید

دیوید بکام درباره حضور مسی در تیمش گفت: لئو قطعا در MLS به زمان احتیاج خواهد داشت. مهم نیست که چقدر خوب باشد، مهم نیست که چه قد و قامتی دارد. او و سرخیو بدون توجه به شرایط، به زمان احتیاج دارند تا خودشان را تطبیق دهند. آنها ممکن است ما را غافلگیر نمایند، ممکن است در هر بازی پیروز شویم ولی الان باید شکیبا باشیم. بازی کردن مسی به مربی بستگی دارد که تصمیم بگیرد آیا او آماده است یا نه. می دانیم که او چند هفته با خانواده اش بود و از فوتبال دور.

طرفداران میامی روز آدینه مقابل کروس آسول مکزیک منتظر درخشش فوق ستاره تازه تیمشان هستند. به نظر می رسد مسی حداقل به عنوان بازیکن تعویضی در این ملاقات برای تیمش به میدان برود.

بکام یکی از بزرگ ترین نام هایی بوده است که به MLS نقل مکان نموده. او سال 2007 با لس آنجلس گلکسی قرارداد بست. در آن موقع لیگ آمریکا فقط 13 باشگاه داشت ولی امروز لیگ آمریکا به 29 باشگاه افزایش پیدا نموده است.

ستاره سابق انگلیس درباره شباهت های لیگ آمریکا زمانی که او به این لیگ پیوست با امروز گفت: وقتی به اینجا آمدم، همه می گفتند لس آنجلس همه جام ها را می برد. لس آنجلس همه بازی ها را می برد، 7-0، 8-0 و تمام. هیچ تیم دیگری برنده نخواهد شد ولی تیم ما در دو فصل به پلی آف هم نرسید.

لس آنجلس در سال های 2007 و 2008 در رده آخر کنفرانس غرب نهاده شد اما سال 2009 فینالیست شد.

بکام در بخش دیگری از صحبت هایش اضافه نمود: استانداردهای MLS هنوز بسیار پایین تر از لیگ های برتر اروپاست. چندین بازیکن خارجی که در اواخر دوران حرفه ای شان بودند به لیگ آمریکا ملحق شدند و اکنون لیگ در مسیر صعودی است. حضور مسی هم می تواند سطح لیگ را بالا ببرد.

منبع:پرسون

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30765

به "بکام: به مسی در آمریکا زمان بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکام: به مسی در آمریکا زمان بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید