بهره برداری از دهمین ساختمان اسکان کارگری شمال شرق تهران

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران آنلاین:معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار تهران از سرانجام عملیات عمرانی دهمین ساختمان اسکان کارگری اطلاع داد و گفت: تسریع در خدمت رسانی و حضور به موقع در مواقع ضروری از مهم ترین عوامل توسعه ساختمان های اسکان کارگری است.

بهره برداری از دهمین ساختمان اسکان کارگری شمال شرق تهران

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی منطقه چهار تهران میکائیل علی پور با بیان این مطلب گفت: عملیات عمرانی در پروژه اسکان کارگری شهید کرد، در قالب اجرای سقف کاذب، رنگ آمیزی، نقاشی، اجرای کاشی و سرامیک داخل و نازک کاری ساختمان با 90 درصد پیشرفت آماده بهره برداری است.

او اضافه نمود: کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان با حوزه نگهداشت شهر هستند، برای تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، مالی و اجتماعی کارگران عملیات احداث ساختمان اسکان کارگران به مساحت 1800متر مربع در دستور کار نهاده شد.

معاون فنی و عمران منطقه چهار با اشاره به این که ساختمان های اسکان کارگری دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند؛ اضافه نمود: این ساختمان 4 طبقه با سازه سبک پیش ساخته برای اولین بار در منطقه با امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه در هر طبقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق بهداشت به همراه مسئول بهداشت و چکاب ماهانه، رختکن، اتاق شست وشوی لباس کارگران، استراحتگاه و تهویه برای 450 نفر از کارگران سطح منطقه پیش بینی شده است.

علی پور در ادامه اضافه نمود: در حال حاضر 9 ساختمان اسکان کارگری در منطقه و نواحی 9 گانه فعالیت دارند و با احداث این ساختمان تعداد آنها به عدد 10 افزایش می یابد.

معاون فنی و عمران منطقه چهار در سرانجام اظهار داشت: عملیات عمرانی پروژه اسکان کارگری شهید کرد از سال 93 شروع شده است و به زودی به بهره برداری می رسد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1894

به "بهره برداری از دهمین ساختمان اسکان کارگری شمال شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از دهمین ساختمان اسکان کارگری شمال شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید