برگزاری 10 جشنواره فرهنگی در خلخال در زمستان 97

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: زمستان سال گذشته 10 جشنواره در راستای اجرای طرح ملی زمستان بیدار در این شهرستان برگزار گردید.

برگزاری 10 جشنواره فرهنگی در خلخال در زمستان 97

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل، محمدرضا شایقی گفت: با برگزاری این جشنواره ها علاوه بر دستیابی به هدف گذاری در ایجاد نشاط اجتماعی، جشنواره زمستان بیدار در منطقه طهرستان خلخال با استقبال بی نظیر علاقه مندان روبرو شد.

او اظهار کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد ادارات میراث فرهنگی شهرستان های مختلف از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان، این شهرستان پس از مشگین شهر در رتبه دوم جای گرفته است.

شایقی گفت: دستیابی به اهداف مشخص شده از سوی اداره کل برای ادارات شهرستانی از جمله برگزاری جشنواره های زمستان بیدار، حفظ و حراست از آثار باستانی، توسعه صنعت گردشگری، تکمیل پروژه های نیمه کاره گردشگری از جمله راه اندازی ساختمان دایمی صنایع دستی شهر خلخال پس از هشت سال تعطیلی و راه اندازی مجدد موزه میراث فرهنگی پس از پنج سال تعطیلی از عوامل مهم در کسب این پیروزیت در سال گذشته است.

او گفت: در توسعه صنعت گردشگری هم این اداره با اجرای سیاست های حمایتی از سرمایه گذاران طرح های گردشگری منطقه پیروز به دستیابی به اهداف پیش بینی شده از جمله پرداخت تسهیلات بانکی به مجریان طرح های در حال اجرای گردشگری در مناطق نمونه گردشگری و فراهم کردن ساز و کار شروع چند طرح گردشگری توسط سرمایه گذار بخش خصوصی شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال اظهار کرد: در سال گذشته با تشکیل و راه اندازی جامعه تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی و هتلداران شهرستان های خلخال و کوثر به عنوان نخستین شهرستان استان، زمینه برای صدور پروانه فعالیت مراکز گردشگری و اقامتی در خلخال فراهم شد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2202

به "برگزاری 10 جشنواره فرهنگی در خلخال در زمستان 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 10 جشنواره فرهنگی در خلخال در زمستان 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید