بعضی مدارس خراسان جنوبی تعطیل شد

به گزارش دَبی بلاگ، بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت که با توجه به هشدارهای هواشناسی در مورد بارش های رگباری بعضی مدارس استان تعطیل اعلام شد.

بعضی مدارس خراسان جنوبی تعطیل شد

محمدعلی واقعی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: فردا (یکشنبه) 25 فروردین تمامی مدارس روستایی و استثنایی شهرستان های بیرجند، خوسف، درمیان، سربیشه و قاینات در تمامی مقاطع تعطیل شدند.

وی گفت: همچنین مدارس روستاهای بندان، حیدرآباد، شاهکوه و نوار مرزی شهرستان نهبندان فردا تعطیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مدارس شبانه روزی زهان زیرکوه و تمامی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این شهرستان و تمام مقاطع بخش زهان نیز تعطیل شدند.

وی اضافه نمود: در شهرستان فردوس نیز مدارس روستاهای فریدونی، بیدسگان، خرو و آبدکی، در شهرستان قاینات تمامی مدارش شبانه روزی شهرستان و در شهرستان طبس به احتمال زیاد مدارس بخش دیهوک فردا (یکشنبه) تعطیل خواهند بود.

سامانه بارشی جدید که امروز وارد خراسان جنوبی شد، بنابر پیش بینی هواشناسی با شدت زیاد تمامی شهرستان های استان را فرا می گیرد ولی در مناطق شرقی و جنوبی شدت بیشتری دارد.

این سامانه تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان فعال است و اوج بارندگی ها برای روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش بینی می گردد.

با توجه به اخطاریه و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران کشور و پیش بینی بارندگی های سنگین و شدید در منطقه، 302 تیم امدادی و عملیاتی در استان خراسان جنوبی به حالت آماده باش کامل درآمدند.

7557*3028

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 770

به "بعضی مدارس خراسان جنوبی تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی مدارس خراسان جنوبی تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید