بازی تیم ملی مقابل تیم امید به چشم نیامد

به گزارش دَبی بلاگ، بازی تیم ملی مقابل تیم امید به چشم نیامد چرا که هم بازیکنان دعوت شد ه باردوی تیم ملی بعضا گمنام بودند و چهره به حساب نمی آمدند هم اینکه بازی بدون حضور تماشاگر و در فضایی نه چندان جذاب برگزار گشت.با این حال چنانچه از بحث جذابیت بگذریم باید ببینیم آیا این اردو برای مارک ویلموتس و دستیارانش در کادر فنی جذابیتی داشته است یا خیر.هر چند گفته شد ویلموتس این نفرات را دعوت نکرده و آنها را نمی شناخته حالا سوال این است که با دو جلسه تمرین و یک بازی 45 دقیقه ای(با توجه به اینکه در هر نیمه 11 بازیکن بازی کردند) این مربی بلژیکی اصلا پیروز شده شناختی از توانایی این بازیکنان به د ست بیاورد و روی آنها به عنوان بکاپی مناسب حساب کند؟

بازی تیم ملی مقابل تیم امید به چشم نیامد

در این باره دو مقام مسوول در فدراسیون فوتبال صحبت کرده اند که البته طیعی است از این بازی و اردو تمجید کنند.مرتضی محصص مسوول کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال می گوید: این مسابقه تدارکاتی برای انتخاب امیدها در آینده و برنامه مدونی که ویلموتس دارد، روز خوبی بود چرا که هر دو تیم با انگیزه بالایی مقابل هم قرار دریافتد و سعی می کردند عملکردی بالای 100 درصد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه این بازی اصلا اهمیت نداشت ادامه داد: معتقدم کادر فنی هر دو تیم این فرصت را داشتند با بازیکنانی جوانتر از گروه اصلی خود به میدان آمده و مسابقه دهند. فکر می کنم سرمربی تیم ملی و امید در پایان بازی بسیار راضی بودند چرا که ذخیره های تیمشان نیز نمایش خوبی داشته و این امر به روند رشد هر دو تیم کمک بسزایی می کند.کادر دو تیم از بازیکنان تازه دعوت شده شناخت خوبی به دست آوردند.

محصص در پایان افزود:بازیهای محبت آمیز مهمتر از ده ها تمرین است و اهمیت ویژه ای دارد چرا که ساختار تیم را مشخص می کند. ویلموتس و مجیدی اکنون وارد مرحله ای شدند که در بخش ساختار تیمی باید با دقت و تمرکز برنامه ریزی کنند. انتخاب بازیکنان، تمرین، بازی محبت آمیز و در نهایت انتخاب نهایی ملی پوشان مهمترین موضوعی است که ساختار تیمی را تشکیل می دهند. این بازی محبت آمیز است که باعث می شود تا انتخاب بازیکنان به درستی صورت گیرد.

اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان هم که مثل محصص بازی تیم امید و تیم ملی را از نزدیک تماشا کرد،گفت: تیم امید و تیمی که متشکل از با استعدادهای لیگ برتر ما بود در معرض دید کادر فنی بزرگسالان قرار گرفت. ویلموتس تقریبا از همه نسل فوتبال فردای ما یک شناخت خوبی پیدا کرد.

وی گفت:تیم ملی از بازیکنانی که رنج سنی زیر 26 سال و حتی چند بازیکن 22 و 23 سال را داشت استفاده کرد. این بازی باعث شد تا هر پستی از 11 پست تیم ملی بزرگسالان ، بازیکنان جایگزین خود را داشته باشد و کادر فنی شناخت خوبی از آنان به دست آورد. بدون شک اتفاق خوبی بود و تیم ملی امید نیز از این بازی بهره برداری بیشتری داشت .

رئیس کمیته جوانان گفت: این بازی تمرینی سازماندهی و برنامه ریزی خیلی خوبی داشت .تمرین خوبی برای هر دو تیم بود و بدون شک تکرارش کمک به رشد فنی فوتبال ما خواهد کرد. امیدوارم اینگونه مسابقات محبت آمیز در رده های مختلف تکرار شود.مارک ویلموتس به عنوان سوپروایزر همه تیم های ملی است که می توانند ظرفیت های فوتبال ما را به خوبی ارزیابی و برنامه ریزی مدونی داشته باشد.

وی در پایان گفت:این بازی در فضایی استاندارد و در سطح بالا سازماندهی و برگزار شد که معتقدم از لحاظ فنی بار بسیار بالایی برای کادر و بازیکنان داشت.

واقعیت این است که تیم ملی در این مقطع کاری غیر از این نمی توانت انجام دهد و در واقع جمع کردن عده ای از خوب های لیگ و بازی با تیم امید تنها راه ممکن بود چرا که وقتی فیفادی در کار نباشد و تیم های لیگ فزونی در اوج تمرینات پیش فصل باشند دریافت بازیکنان معمولی تر از باشگاه هایشان هم کار شاقی است و طبیعی است که ویلموتس از مربیان باشگاهی تشکر کند.

3-670

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1659

به "بازی تیم ملی مقابل تیم امید به چشم نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تیم ملی مقابل تیم امید به چشم نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید