انتشار اطلاعیه ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان ویژه تعطیلات نوروز

به گزارش دَبی بلاگ، ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با صدور اطلاعیه ویژه تعطیلات عید نوروز از شرایط عادی اقامت و پذیرش مسافران نوروزی در اکثر شهرستان های استان خبر داد.

انتشار اطلاعیه ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان ویژه تعطیلات نوروز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی , امورفرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ در این اطلاعیه که امروز جمعه دوم فروردین منتشر شده آمده است آمده؛ ضمن تبریک فرارسیدن سال 1398، با توجه به اینکه در روزهای گذشته برخی روستاها و شهرهای گنبدکاووس، گمیشان، آق قلا و بندرترکمن دچار سیل و آب گرفتگی شدند و ضمن هم دردی از آلام و مسائل مردم گرفتار در این منطقه مسافران و هموطنان عزیز به نکات زیر توجه کنند.

ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با تشکیل دبیرخانه دائمی متشکل از 12 کمیته به منظور رفاه و آسایش حال مسافران و گردشگران نوروزی به شکل شبانه روزی در حال فعالیت است و در اکثر شهرهای استان گلستان روند پذیرش مسافر و اقامت عادی است.

ابنیه تاریخی، گردشگری و تفرجگاه های استان گلستان در اکثر شهرستان های استان مورد استقبال گردشگران مسافران نوروزی قرار گرفته و از بحران های پیش آمده در امان است.

در شرایط طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر هیچ بوم گردی های استان گلستان متحمل خسارت نشده و روند عادی خود را در پذیرش مسافر و گردشگر سپری می کند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 615

به "انتشار اطلاعیه ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان ویژه تعطیلات نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اطلاعیه ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان ویژه تعطیلات نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید